Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har ikke peiling på dette, håper noen vet. Søstera til mannen min er frisør. Hun er veldig umoden og rotete og har ikke oversikt over noen verdens ting. Bruker foreldrene sine til å få hjelp om sin personlige økonomi, og er i det hele tatt veeeeeldig lite selvstendig... Nå skal hun da starte eget firma, som frisør.... Jeg er meget skeptisk. Hun har da ikke orden på noe! Og så lurte hun på om mannen min kan føre regnskapet hennes. Det jeg lurer på er om ham tar noe risiko ved å gjøre det? Hvis det skulle gå dukken med firmaet hennes liksom... Skjønner meg ikke på den jenta der. Hun er bare 23 år og veldig umoden for alderen... Håper selvfølgelig at det skal gå bra, men på alle stedene hun har jobbet før har hun kommet i klinsj med ledelsen/de andre ansatte på en eller annen måte. Hun har jobbet som daglig leder på en nikita-salong uten særlig hell... Det skar seg etter kort tid pga hennes optreden som "sjef". Ingen liker å bli bosset rundt liksom. og dessuten var hun bestevenninne med hun ene som jobbet der, så hun ble tatt i forsvar hver gang det oppsto konflikter. Nå viste det seg at denne bestevenninna var en stor tjuv, så det var vel derfor det ble vanskelig for svigersøster å fortsette som leder. Dette er bare et lite bilde av hennes barnslighet. Av og til lurer jeg på om hun kanskje har en liten skade, at hun henger etter på et vis. Vet at hun var prematur (veldig mye faktisk) og at hun kanskje har en liten missing link et eller annet sted... Men det jeg lurer på er om min mann tar noe slag risk ved å føre regnskapet hennes? Tror ikke han skal ta betalt for det. Takknemlig for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå