Gå til innhold

Hei Deniz

FrøkenLykkelig og 2 søte små

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia....

Det går fremover. Begynner så smått å venne meg til tanken på at om ikke så veldig lenge skal jeg bli en mamma......Jeg skal også få en gutt som etter planen skal hete Leon..=)

Han sparker , snur seg og noen ganger føltes det som han hopper inni magen .....

Når var terminen din? Har du funnet navn?

klem

Så bra.. :)

Begynner å venne meg til tanken jeg å, selv om det er ei stund til jeg skal ha enda.. termin 14 feb..

Ikke funnet no navn, men Leon er faktisk et a dem jeg tenker på.. er ikke lett.. tror nok jeg ender opp med ei liste og velger navn når jeg ser gull gutten.. :)

De fleste jeg kjenner sier at de ikke klarte å velge navn før de så det lille nurket sitt, men jeg har på en måte låst meg fast med det......,

Jeg var hos jordmor i dag og hun sa før hun i det heletatt visste kjønnet, at hjertet til den lille fotballspilleren inni magen slo som en gutt..Måtte smile. Nå er jeg over den verste faresonen å går inn i uke 27 og gutten min vokser akkurat som han skal.....

Vi får bare håpe at han velger å bli der ut tiden, fordi jeg er for øyeblikket hjemløs....Bor hos ei venninne, til jeg får spart opp penger ofrdi jeg ikke får noe stipend og har bare 6000 utbetelt i mnd... Det vil ordne seg når pengene kommer i desember , men det er noe drit å gå rundt å være usikker om jeg vil ha et stabilt hjem til sønnen min....

ÅÅÅÅÅÅ....Det var godt å klage littegranne, selv om jeg prøver å se positivt på situasjonen som har oppstått...=)

Er du i arbeid? Har du en viss plan klar til du blir mamma?

Huff.. håper du får ordna bosituasjonen.. det må være frustrerende nå oppi alt det her...

Jeg er sykemeldt pga bekkenløsning, så jeg holder på å kjede meg ihjel.. men men.. håper da jeg er over faresonene.. orker ikke være urolig mer..

Og en plan.. neeeei.. huff.. er vel egentlig å gjøre livet så bra som mulig for den lille gutten min og komme meg videre med utdanning, har heldigvis fantastiske foreldre som hjelper meg masse.. :)

Har du en plan du da?

Ja det er litt stress å bo litt her og litt der med alle ting og møbler på lager. Men jeg gjør det jo for at sønnen min skal ha et bedre hjem når han kommer enn jeg kunne tilbydt hvis jeg hadde fortsatt å bo i min gamle leilighet, og at jeg skal få råd til det meste utstyret.....

Alt skal gå bra så lenge han venter til i allefall januar til han kommer ut slik at det meste er ordnet....

Jeg er jo også sykemeldt pga bekken plager, og har med det en inntekt som er 3000 kr mindre enn vanlig. Men jeg er lovet overgangsstønad + noe annet den 15 desember...

Jeg kjenner igjen det med å kjede l seg.... Har vært sykemeld siden slutten av juni og holder av og til å gå i veggene....Men vi kunne kanskje ta den kafeturen en gang i fremtiden.....

får du fødselspenger eller engangsstønad?

Skal etter planen omskolere meg høsten 2008 eller noe sånnt...Kokkelivet er ikke noe for familier.....

Annonse

Jeg tjener mest på fødselspenger, men jeg skal innrømme at jeg en stund tenkte på å søke engangsstønad dor å få unna en del før han kom, men ombestamte meg når jeg skulle levere inn søknad..

Det er så utrolig mye fine vogner, men hvis jeg klarer å skrape opp pengene har jeg utrolig lyst på emmaljunga classic duo..Det er så god plass i dyppvogna og sønnen min vil ikke være så stor til neste høst/vinter så jeg tenker at det kunne være litt greit. Det er her det hadde vært litt positivt med en farsfigur til barnet som kunne hjelpe til litt økonomisk.....hehe...Han sa helt i begynnelsen at selv om han ikke var klar for barn, måtte jeg si ifra om jeg trengte penger fordi han ikke ville at vi skulle mangle noe, men jeg vil ikke at mitt barn bare skal ha en far når jeg trenger nor. Da er det bedre å vente å se hva jeg får råd til.

Hvor mye måtte du betale for din? Hvordan er størrelsen på baggen? Hva slags pose skal du ha inni?

Kan jo være greit å få et beløp av ham nå da, og si at det dekker ting du trenger når guttn kommer.. hvis han er villig til det da.

Min vogn kosta 4999, bagen passe lang, litt smal kanskje, men er god plass til en solid dunpose og kanskje skinnpose..

Det er litt vanskelig nå siden han ikke lenger befinner seg i norge og jeg ikke har noe nr eller adresse å få tak i han på. Men det virker også som han har tatt totalt avstand nå siden vi egentlig hadde avtalt å ha en siste samtale sammen før han forlot landet og flyttet tilbake, men han tok ikke kontakt og svarte ikke på mine mld.

Har vært hos jordmora og det er fint å se at jeg ligger akkurat på "normallinjen" i vekst av vekt og livmor...

Hvordan ligger du ann der. Og hvordan er situasjonen med far til gutten din? Fortsatt like vanskelig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...