m@rie82 Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 jeg var veldig plaget med mareritt da jeg ventet nr 1. nå som jeg venter nr 2 drømmer jeg hver natt, men heldigvis ikke mareritt nå. noen andre med samme erfaring?
MammaAskepott Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Huffda, mareritt hørtes ikkje kjekt ut.... Drømmer sjølv mykje når eg e gravid.... Veldig realistiske drømmer og faktisk!! Ofte går det i fødsler og nurket i magen. Og nokon gonger våkner eg av at eg har vekkt sambo!! tihi... Har til tider det ein kaller heite drømmer trur eg!! Litt morsomt og, samtidig som det grenser til flaut!!
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har hatt en periode nå med masse ville drømmer! Ikke mareritt, men helt snåle ting. Har tenkt på at det jeg kanskje egentlig drømmer så mye rart til vanlig, men at jeg nå sover dårligere pga diverse tisseturer og slikt om natten og at jeg derfor husker de bedre...
en liten i magen Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg drømmer mye mer, pleier egentlig ikke huske drømmene mine, mens begge gangene jeg har vært gravid husker jeg hver drøm. Drømmer også mye trist, folk dør, krangler, ulykker osv.
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Ja hærre gud.. Har hatt så mange mareritt jeg! Ei natt drømte jeg at jeg fødte en 13 kilos baby...En annen natt ble jeg om sambo torturert og drept, sendt ned en tunnel som fosset med innvoller,blod og vann. I natt drømte jeg at jeg fødte 3 velskapte kattunger.... Jadda..hehe..
m@rie82 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2006 hjelp! huff! minner meg om mitt første svangerskap... tror mitt verste mareritt var da jeg drømte at edderkopper vokste ut av huden min, grusomme greier... håper marerittene dine går over.
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Ja huff..Håper jeg også! Men, har hatt mange fine drømmer også da
m@rie82 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2006 det er jo koselig. jeg drømmer om mange teite ting denne gangen, som f.eks at jeg må våkne nå for jeg skal rekke bussen min om 10 min, og da våkner jeg gjerne av det midt på natta! he he! men det er bedre enn å ha mareritt iallefall! hvor langt er du på vei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå