kokelimonke Skrevet 9. oktober 2006 #51 Skrevet 9. oktober 2006 oi, tøff dame du!! Brukte du noe alternativt da?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. oktober 2006 #52 Skrevet 9. oktober 2006 nei jeg så det nå jeg også, leter panisk etter det, for i dagboka mi (på min egen side) har jeg bare lagt linken og ikke hele teksten - jeg er så teit!!!!!!!!!!!! sendt mail til kundeservice da i håp om at det finnes et eller annet sted...
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #53 Skrevet 9. oktober 2006 *ler* Nei, ikke tøff dame! brukte ikke noe alternativt heller... Nå skal d sies et førstemann var ute etter 45 min på sykehuset, så d var aldri et tema med smertelindring, d var ikke tid eller rom. Fødte på et vanlig rom pga begge fødestuene var i bruk... Jeg kom inn sist, og fødte først, jordmora holdt på å løpe bena av seg Ellers så takler jeg knapt en ordinær GU uten beroligende, måtte ha narkose da jeg skulle sette inn spiral *ler*
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 9. oktober 2006 #54 Skrevet 9. oktober 2006 Kall meg gjerne gal, men måttese på det hele igjen jeg altså. Synes det bare er så sinnsykt utrolig!!!! Helt hinsides. *er litt tom for ord her nå*
kokelimonke Skrevet 9. oktober 2006 #55 Skrevet 9. oktober 2006 HVA?! også forteller så du godt og varmt om to naturlige fødsler?! Jo, da vil jeg absolutt si du er tøff dame du og dere har roet meg litt nå og gleder meg som sagt veldigveldig, men det i stad kom så rett på, så ekte, og det må jo være en utenfordæsjælopplevelse av dimensjoner...Ü
kokelimonke Skrevet 9. oktober 2006 #56 Skrevet 9. oktober 2006 det ligger ikke på "min historie" da?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. oktober 2006 #57 Skrevet 9. oktober 2006 nope - siden fantes ikke da jeg fødte i 05... jaja, jeg får se om jeg har noe et annet sted *letelete*
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #58 Skrevet 9. oktober 2006 *smiler* Får ta d som et kompliment da Er absolutt FOR naturlige fødsler som du kaller det. Det er jo slik d er ment å være, fra naturen sin side. Og for de aller aller fleste er det normalt og naturen går sin gang... Men jeg ER ei pyse altså, på alle andre områder Er rhesus negativ, så må ta blodprøver igjennom svangerskapene mine, holder på å svime av hver gang!!! Svetten siler, og jeg blir svimmel, takler ikke sprøyter )) Men, d som er så deilig er det at i det øyeblikket ungen er ute, er det over, ingen smerter ingenting, bare barnegråt og kos og varme Finnes ikke noe bedre her på jorda!
♥Tullerusk♥ Skrevet 9. oktober 2006 #59 Skrevet 9. oktober 2006 Å nei! Glemte å se... Elsker fødsler...Eeehm, kanskje derfor jeg skal bli jordmor=o)... Hehehe... Noen som vet om den går i reprise???
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 9. oktober 2006 #60 Skrevet 9. oktober 2006 se heller NRK nett tv på www.nrk.no Ligger på venstre siden litt nede. Let frem til KOHT blandt alle programmer. der finner du kveldens episode du kan spole så mye du vil, he he. OG se om igjen :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå