Gå til innhold

Minner om Nrk-fødels ikveld:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

oi, tøff dame du!!

Brukte du noe alternativt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei jeg så det nå jeg også, leter panisk etter det, for i dagboka mi (på min egen side) har jeg bare lagt linken og ikke hele teksten - jeg er så teit!!!!!!!!!!!! sendt mail til kundeservice da i håp om at det finnes et eller annet sted...

Skrevet

*ler*

Nei, ikke tøff dame!

brukte ikke noe alternativt heller...

Nå skal d sies et førstemann var ute etter 45 min på sykehuset, så d var aldri et tema med smertelindring, d var ikke tid eller rom.

Fødte på et vanlig rom pga begge fødestuene var i bruk... Jeg kom inn sist, og fødte først, jordmora holdt på å løpe bena av seg ;)

Ellers så takler jeg knapt en ordinær GU uten beroligende, måtte ha narkose da jeg skulle sette inn spiral *ler*

Skrevet

Kall meg gjerne gal, men måttese på det hele igjen jeg altså.

Synes det bare er så sinnsykt utrolig!!!!

Helt hinsides.

*er litt tom for ord her nå*

Skrevet

HVA?! også forteller så du godt og varmt om to naturlige fødsler?! Jo, da vil jeg absolutt si du er tøff dame :)

du og dere har roet meg litt nå :) og gleder meg som sagt veldigveldig, men det i stad kom så rett på, så ekte, og det må jo være en utenfordæsjælopplevelse av dimensjoner...Ü

Skrevet

det ligger ikke på "min historie" da?

Skrevet

nope - siden fantes ikke da jeg fødte i 05... jaja, jeg får se om jeg har noe et annet sted *letelete*

Skrevet

*smiler*

Får ta d som et kompliment da ;) Er absolutt FOR naturlige fødsler som du kaller det. Det er jo slik d er ment å være, fra naturen sin side. Og for de aller aller fleste er det normalt og naturen går sin gang...

Men jeg ER ei pyse altså, på alle andre områder :) Er rhesus negativ, så må ta blodprøver igjennom svangerskapene mine, holder på å svime av hver gang!!!

Svetten siler, og jeg blir svimmel, takler ikke sprøyter :)))

Men, d som er så deilig er det at i det øyeblikket ungen er ute, er det over, ingen smerter ingenting, bare barnegråt og kos og varme :)

Finnes ikke noe bedre her på jorda!

Skrevet

Å nei!

Glemte å se... Elsker fødsler...Eeehm, kanskje derfor jeg skal bli jordmor=o)... Hehehe...

Noen som vet om den går i reprise???

Skrevet

se heller NRK nett tv på www.nrk.no

Ligger på venstre siden litt nede.

Let frem til KOHT blandt alle programmer.

der finner du kveldens episode :)

du kan spole så mye du vil, he he. OG se om igjen :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...