Gå til innhold

Minner om Nrk-fødels ikveld:D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

UÆÆÆÆÆ!!

Jeg logget meg på nå for å spørre om noen av dere hadde sett akkurat dette, måtte skru over jeg, turde ikke mer, vet jeg virkeligvirkelig ønsker meg en baby, men det så fryktelig vondt ut og huff, er vel litt lett påvirkelig....;/ Kan ikke noen av dere som allerede har fått barn nok en gang fortelle hvor fantastisk det er å få dette barnet?!!

Annonse

SLAPP AV :)

IKKE se slike programmer da vel, hvis du blir "stressa" av det.

Ingen grunn til å tro at din fødsel blir som hennes uansett, eller at du opplever det som henne...

Bortkastet å skremme seg opp slik, særlig hvis man gruer seg...

Neida neida...

Når du er igang selv, produserer kroppen din så mye endorfiner at det går helt fint :) Og, når du står midt oppi det, kommer all den styrken du trenger, så ikke tenk på d...

Er du blitt gravid, så MÅ den ut, så enkelt er det ;)

Og, jeg har hatt TO supre fødsler. Begge gikk fort og greit,revna ikke eller noe. Ingen bedøvelse eller slikt. Kvikk og rask etter kort tid :)

Så du skjønner at d går så fint så :)

(Jeg ser ikke på d der, liker ikke se at folk har d vondt, fødsel eller ikke... Også føler jeg at d er ei "privat" greie, som jeg aldri ville delt med riksdekkende TV, og jeg har heller ikke behov for å se andre "brette seg ut"... Så jeg ser på Anna Phil ;) )

vet ikke om denne var til meg men; takk :)

har alltid vært veldig fascinert av fødsler, og har hørt mange fortelle, de aller fleste har gått enkelt og greit, og noen veldig dramatiske og til og med de sier kort tid etterpå at de vil ha flere, så skjønner at det er en helt fantastisk opplevelse! Men man vet vel virkelig ikke hva det er før man er der en gang selv, så når man ser sånn så blir det plutselig så nært...:)

men joda...gleder meg veldig :)

Må bare klare å bli gravid først da, ikke barebare det heller tydeligvis...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...