Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er 8 mnd.. og må ha noe på føttene som holder henne varm gjennom vinteren.

Vi går av og til i sandkassen og leker... så det må være noe som er vanntett og som er varmt.

til nå har vi bare brukt tjukke tøfler, men det går jo ikke når det er blitt vått ute....

gummistøvler blir fort tungt og klamt føler jeg...

Hun går jo ikke selv enda heller..

Hva har dere på føttene til deres barn nå når høsten har slått inn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har på "utesokker" fra gullull.no. De er ullforede, vind- og vanntette. Kjempefine syns jeg, og mye bedre for barn som ikke kan gå enn tunge støvler eller sko.

Skrevet

Tøfler her, fra robeez.com. Super tøffe!

Skrevet

Nei, kanskje ikke tøflene, men de har andre sko der også :o) Har bare tøflene selv og er storfornøyd.

Skrevet

Hei,

De "lobbene" fra gullull - sitter de godt på bena? Så kjempefine ute, men synes mange tøfler og sokketøfler sklir lett av..

Skrevet

Det er strikk på de som du trer rundt ankelen. Da sitter de godt, men ikke stramt:) Passer godt til min turbo ihvertfall:)

Har sett Reima sine utesokker og de har ikke den strikken. De hadde sklidd av føttene til gutten her, han har nemlig veldig tynne bein.

Skrevet

Tror jeg må prøve sånne...

Skrevet

Troll har også noen lobber som er varme og vanntette. Det er litt strikk rundt ankelen i sokken pluss at vi har den strikken som hører til parkdressen under lobbene. (slik man gjør med støvler)

Skrevet

Det er sånn Reima sine er også. På gullull.no sine sitter det enda en strikk bak på ankelen som tres under og rundt foten. Strikken øverst i sokken er for slakk for gutten vår og det er ikke bestandig han har gummibukse eller dess på seg med strikk under foten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...