Gå til innhold

Utslitt!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet at jeg ikke har lov å klage, for jeg er gravid og har lyst å være det. Er glad!! Og akk så utrolig utslitt.... Selvsagt fornøyd med å bare være kvalm og uvel inni mellom (i stedet for hele tiden), men jeg er helt "tom". Trøtt, trøtt og atter trøtt. Andre som har det sånn? Har lyst å sove, sove, spise, sove, spise og sove mer igjen. Lurer på å be legen om ei uke sykemelding for å få hvile litt. Men det er jo ikke noe kult å levere den på jobben.... Har en gutt fra før som jeg har lyst å ha litt overskudd til også. Andre som har erfaringer å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei..

vet akkurat hvordan du har det... e konstant trøtt... hardt å være på jobb når du føler at du ALDRI blir uthvilt om natten..

har et dilemma jeg da som jobber som vikar i kommunen å etter det nye regelverket så er det ikke sikkert at jeg får betalt en eneste krone hvis jeg sykemelder meg... noen andre i samme situasjon? er ganske forvirra.......... er 6 uker på vei og plagene har begynt å melde seg.. kvalm, verker i ryggen, fryser konstant og evig trøtt....

er forvirra.. hva skal jeg gjøre SM eller bare jobbe å la det stå til?????

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.

Kjenner meg godt igjen i det du skriver:) Har vært gjennom 2 sv.skap tidligere, og aldri opplevd å være SÅ tappet for krefter før som denne gangen! Det er rett og slett helt ubeskrivelig hvor trett jeg er! Hadde jeg kunnet skulle jeg sovet og sovet og sovet litt til... Rett og slett helt "tom" som du beskriver det. I tilegg har ikke kvalmen og svimmelheten gjort situasjonen særlig bedre, men det værste har heldigvis begynt å gi seg føles det som:) Gleder meg til ukene fremover, og til at formen blir enda bedre..er endelig begynt "å leve" litt igjen nå.

Huffda, dette ble mye klaging..men er det ikke det man stort sett gjør i 1.trimester??:) Man bekymrer seg dønn i hel og klager over alle de ubehagelige tingene som skjer i kroppen -hehe! Slitsomt å være gravid altså! Men merker at jeg slapper mer og mer av nå som jeg nærmer meg uke 12. Skal bli godt å krysse "den magiske grensen". Er i dag 11+3..

Jaja..godt å vite at det ikke bare er meg som er zombie for tiden vertfall:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er konstant sliten jeg også! Vil bare sove å spise hele tiden jeg også. Legger meg etter barnetv for å komme meg opp på morgenen. Men så fort jeg er på plass på jobben igjen så er jeg trøtt. Er 8+1 i dag. Håper det går over snart,fungerer så dårlig.. Og blir mye krangling m typen også siden jeg er så sliten hele tiden.:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...