Gå til innhold

Utslitt!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet at jeg ikke har lov å klage, for jeg er gravid og har lyst å være det. Er glad!! Og akk så utrolig utslitt.... Selvsagt fornøyd med å bare være kvalm og uvel inni mellom (i stedet for hele tiden), men jeg er helt "tom". Trøtt, trøtt og atter trøtt. Andre som har det sånn? Har lyst å sove, sove, spise, sove, spise og sove mer igjen. Lurer på å be legen om ei uke sykemelding for å få hvile litt. Men det er jo ikke noe kult å levere den på jobben.... Har en gutt fra før som jeg har lyst å ha litt overskudd til også. Andre som har erfaringer å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei..

vet akkurat hvordan du har det... e konstant trøtt... hardt å være på jobb når du føler at du ALDRI blir uthvilt om natten..

har et dilemma jeg da som jobber som vikar i kommunen å etter det nye regelverket så er det ikke sikkert at jeg får betalt en eneste krone hvis jeg sykemelder meg... noen andre i samme situasjon? er ganske forvirra.......... er 6 uker på vei og plagene har begynt å melde seg.. kvalm, verker i ryggen, fryser konstant og evig trøtt....

er forvirra.. hva skal jeg gjøre SM eller bare jobbe å la det stå til?????

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.

Kjenner meg godt igjen i det du skriver:) Har vært gjennom 2 sv.skap tidligere, og aldri opplevd å være SÅ tappet for krefter før som denne gangen! Det er rett og slett helt ubeskrivelig hvor trett jeg er! Hadde jeg kunnet skulle jeg sovet og sovet og sovet litt til... Rett og slett helt "tom" som du beskriver det. I tilegg har ikke kvalmen og svimmelheten gjort situasjonen særlig bedre, men det værste har heldigvis begynt å gi seg føles det som:) Gleder meg til ukene fremover, og til at formen blir enda bedre..er endelig begynt "å leve" litt igjen nå.