Gå til innhold

FYTTI F###, NÅ ER JEG LEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unskyld min hyggelige overskrift, men nå er jeg seriøst mektig dritt lei. Går nå på 4. dagen på overtid og mer enn 3 uker med seriøst vonde kynnere. Har hele veien blitt forespeilet at ungen skulle komme i god tid til termin, men neida, han henger der pokkers like godt. Nå har jeg måtte gitt opp nattesøvnen også og poden er lånt bort til besteforeldre og det er bare enda noe dritt da jeg savner han no helt vilt. Var innom dem i dag bare for å kose litt med han mellom seriøst vonde maserier. I tillegg går han med nesten 40 i feber og har fått spysjuka. Så livet er herlig dere. Trodde seriøst ikke at det var mulig å bli så dønn pesimistisk, men i dag er det berømmelige begeret gått over sine bredder. Nå har bøllefrøet bare med å komme seg ut sånn at det går ann å bevege seg litt og sove mer enn en time i strekk

Sorry for mitt fantastiske oppløftende innlegg, men nok får være nok, trengte sårt å klage høylytt................................F###

r

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stakkars deg....håper at det skjer noe snart. Lykke til :o)

Skrevet

Nei, så kjipt!!

Føler med deg! Du får prøve å tenke at det snart skjer noe, og så kan du glede deg til å få være sammen med både babyen din og den "eldre" poden!!!

Masse lykke til i alle fall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...