Gå til innhold

Crinone vaginal gel


AnneTe

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er i dag 7 uker på vei... Har vært på ultralyd i dag og sett hjertet til vårt lille nurk slå!! ..stort øyeblikk. Jeg følges godt opp nå i dette svangerskapet med hyppig ultralyd og samtale, pga tidligere historie med 2 MA og 1 SA. Jeg skal ikveld starte med Crinone vaginalgel og lurer på i.f.t disse applikatorene. De finnes vel bare i denne formen? Applikatoren kan vel ikke være skadelig å bruke? Har lest at ved f.eks Canesten-behandling, skal man ikke sette inn vagitorien med applikatoren som følger med i pakken, da man er gravid. Noen som vet?

 

Klem AnneTe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Gratulerer med spiren. Er det ikke rørende å se det bankende hjertet! Jeg tar også Crinone (etter 3 aborter). Det er anbefalt å ta denne om morgenen, og det er ikke farlig å ta disse applikatorene, de er jo beregnet for oss som er gravide (eller for de som ønsker å bli det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hurtig svar, coscos! Ser nå at det står i pakningsvedlegget at den fortrinnsvis skal tas på morgenen. På apoteket ble jeg anbefalt å sette den om kvelden, da jeg legger meg...så ikke mye av gelen bare renner ut igjen. Tar du den daglig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tar denne hver dag. Har nå fast rutine om å ta Crinone, Albyl E, Fragmin og Folat om morgenen. Det går greit. Det er ikke så mye som "renner" ut. Men, det kommer av og til ut små klumper (dette er normalt), så det er greit å bruke truseinnlegg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...