Gå til innhold

Mars-spire og en liiiten til skravler..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du,ja vet dette ble litt dumt det.Sitter og tenker på det,det som er teitere er at jeg må på jobb søndagsnatten så helga blir enda kortere.Vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre jeg.Hadde gledet meg til å møte deg denne gangen jeg da,men så måtte bim-trffet være i HØSTFERIEN---ååååhhh.Sur jeg nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, nei dette var veeldig dumt!

Blir det så du drar til hytta onsdag da, eller hur?

Skrevet

Jeg får tenke på det til i morgen tror jeg :o( Du drar vel uansett du da vel? Ellers ok med deg eller,snart ultralyd nå. Du skulle den 18 tror jeg,skal den 17 jeg da..

Skrevet

Treffet er jo på torsdag.. Hva med å treffes onsdagen istedet?? Da utenom det andre treffet selvfølgelig...

desperat jeg nå......)

Skrevet

Det hadde vært kjempekoselig da,men vil du det da? Treffe lille meg bare liksom.Dumt hvis du ikke drar på bim-treffet bare på grunn av meg og da..

Skrevet

For¨å være helt ærlig så er det jo deg jeg hovedsaklig hadde gledet meg til å treffe da. :)

Vi er jo de eneste med barn fra før og over 30?

Jeg hadde jo gleda meg til å hilse på Krølle også.. Men jeg kan ikke forlange at hun drar på 2 "treff"...

Du følte deg jo litt "utafor" sist gang gjorde du ikke?

Eldst liksom, hehe.. Om ikke du kommer denne gang, blir jeg eldst alene! - Ikke f*** :)

Skrevet

Neida,følte meg ikke utafor,men ingen andre hadde barn fra før da.Det kan jo være mye å snakke om det også.Hvem av barna dine var eldst?Men hvis vi skal møtes-mutters alene he-he hvor skal vi gå da? Må knise litt her jeg,to som ikke kjenner hverandre skal møtes å prate liksom...håper du ikke er kjempesjenert da.Jeg er ikke det altså,men da må du pinådø prate du også..:o)

Skrevet

hehe.. ja du kan så le... er ikke sjenert jeg tror jeg.. ;) Men så har jeg aldri gjort dette før heller da..

-men det hadde jo vært moro å få med Krølle da, samt ei som kaller seg "dua", som ofte holder til på babyverden egentlig. Da er vi 4 stk som kan slarve ett par timers tid..:) Kan bli vel så koselig som Tregården det..:)

Tja.. vi kan jo fremdeles holde en knapp på Jordbærpikene på KBS?

Det er Lovise som er eldst. 10 år. Johan er 8 år. Dine gutter er 7?

Skrevet

Ja,mine gutter er 7 ja.Nei, har vært morsomt dette ja.Spør "dua" du.Krølle hadde vært morsomt å fått med da,men spørs om hun vil det da,vet ikke.Johan ja,et kandidatnavn til mageboeren min det! Snodig.Når på døgnet tenkte du på da...

Skrevet

Jeg er jo på jobb på dagtid jeg da.. og på onsdag har jeg ikke noe ansvar for ungene etter jobb, da de er på høstferie.

Hva med klokka 18? Tror KBS er åpent til kl 20.

Johan er oppkalt, og det var faren som fikk viljen sin. I dag synes jeg det er et flott navn til en flott gutt. Det som er viktig er at trykket legges i h'en, hvis ikke blir det "Joan"... Hvor ofte hører jeg ikke det når jeg henter gutten på SFO?!! "JOAN!!" - Det er ikke fint.. :) Men,men.. trøndere har en tendens til å finne sin egen utalelse på navn. Lovise blir heller ikke lagt trykk på "V". -men de bruker "U" istedet.. Louise.. :(

Jaja..

Skrevet

Har nettopp sett på koht,ja har ikke vært gjennom dette før jeg da,da jeg hadde keisersnitt.Jada----det blir jo spennende :O/ Prates i morgen da,nærmere?

Skrevet

Ja vi prates nærmere i morgen. Kan hende Krølle smugtitter på denne tråden løpet av morradagen også..:)

Snakkes!

Skrevet

Hehe.. Ja, da e æ her og "smugtitte"... ;)

hihi :) Så søt dokk e som vil ha mæ med, da :)

MEN, typisk nok, så har æ invitert ei venninde te mæ på onsdag ca klokka 17.. Ho e høygravid, æ har badekar og det har ikke ho, så æ tenkt å legg ho i bløtt oppi det ei time eller to med litt god badeolje, så musklan får slappa litt av og huden bli litt god og mjuk (ho vart itj akkurat lei sæ for tilbudet, for å sei det sånn.. hihi)...

Va jo lite typisk at det skull krasje sånn da.. kom nemlig nettopp hjem fra ho no, så æ ha akkurat gjort den avtalen.. :(

Skrevet

Snill venninne du ja =) Neida,skjønner det.Håpe det går greit at vi gjør d sånn no da-----bare for den her gangen!Loover det åsså.

Skrevet

...hadd SELVØLGELIG blitt med på onsdag hvis det ikke hadd vært for den avtalen, altså!!! :)

Kom bare på at æ mått få med mæ det.. :)

Men mars-spire, hvis "liiten" itj får te å kom på torsdag, så kan vi godt treffes før bim-treffet likevel, hvis du vil? Alltid kjekt å ha hilst på minst èn person før man ska møt mang ukjente.. :)

Håpe sjølsagt at du blir med liiten, men skjønne dæ godt hvis du drar på hytta.. :) -men du får itj te å kom te by'n en tur på torsdag da, og få med dæ treffet, og så fær tebake på hytta igjen? Eller e det veldig langt unna og dermed upraktisk?

Skrevet

Hehe.. :)

Aner ikke hvor lenge venninda mi blir, vettu, så det blir litt vanskelig for meg å love meg bort... Skal kjøre henne hjem på Heimdal iløpet av kvelden også, så..

Æsj, så typisk at det ikke skulle klaffe, da.. :(

Men torsdag er gull! :)

Skrevet

Mars-spire hallo,bare lurte på om det blir noe i kveld jeg,hvis ikke drar vi på hytta i dag-fint vær å skjø :o) Kan ta d igjen for min del assa,bare bestem deg du...

Skrevet

Hei liiiten til. Dra til hytta i go-været! Ikke vent på meg! :)

Vi tar det igjen neste uke vi eller hur?

I dag har jeg vært hos tannlegen.... grøss og gru..

-men nå smiler jeg bare bredt..:)

Ha ei herlig lang helg med familien! Jeg har samboer for meg selv i helga.... Yes! ;)

Snakkes!"

Skrevet

Hei du.Kjekt d,da snakkes vi i neste uke,kanskje etter ultralyden på en eller annen kafe! GOOOOD HEEELG!

Skrevet

Ei suuper helg til deg også, liiten.. og kos deg glugg på hytta :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...