Gå til innhold

Hvis man ikke blør - kan man likevel ha en ma?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Som en del andre, blir jeg skremt av ma. Har aldri hørt om det før jegkominn hit, og må si at det er en fryktelig sak! Men - for å føle meg litt sikker her.. Hvis man ikke blør - kan det likevel skje noe galt? Har noen opplevd en ma uten å blø eller merket noe rent fysisk? Og hvis det er tilfellet - hvordan visste dere da at noe var galt?

Beklager om jeg skremmer noen med dette innlegget - men jeg lurer så fælt på dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, man kan ha en MA uten å blø. Det blir noen ganger oppdaget på UL uten at man hadde noen som helst misstanker, men de fleste sier at de følte noe var galt, alle symptomene forsvant plutselig over natten eller man hadde litt blodig utflod el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jeg har hatt en ma, og hadde heller ikke hørt om det før jeg ble gravid sist.. Som det ble nevnt her så blødde jeg ingenting, men hadde en del smerter nede i magen, ingen spesielt sterke smerte, men nof til at jeg stusset litt. Men en sterk sterk følelse om at noe var galt, klarte ikke å glede meg og det ble forsterket da alle symptomer forsvant. Bestilte privat ul og det jeg hadde lest om ble bekreftet.

 

Mener ikke å høres brutal ut med det jeg skriver og som regel går det jo kjempe bra me alle svangerskap, men av og til ikke.

Men det er slettes ikke unormalt men en ma eller sa, og en har like store sjanser for å bli gravig igjen og for at det skal gå bra som for andre:):)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal til utskapning i morgen. ble bekreftet MA i dag.

Jeg har ikke hatt noe blødning ikke merkert noe vondt magen heller, har gravid symptomer hele tiden, kvalm ,vondt bryster, litt vondt hode, osv. Fikk sjokk når legen sa at den var død. Bestilte ul bare fordi noen andre her har gjort det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg var til utskrapning i går.

Ble tilfeldigvis oppdaget på ultralyd at jeg har hatt en ma. Ble sjokkert over nyheten.

Har hatt litt mens murringer i magen de første ukene, men antok at det var normalt. Hadde også festeblødning....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...