vipsen*en av hver* Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Heisann.. Da har ho fått baby.. her kan dere se bild vist dere vil. Kjemepsøt.. http://www.famhansen.sprayblog.se/
Mille** Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Gratulerer så mye til henne! Kjempesøt liten snuppe. )
Linn&Casper Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Hehe, du kom meg i forkjøpet Vipsen04. Ja jenta er nydelig!!! :oD Gratulerer så mye Irja! Du er tøff som holdt ut to graviditeter med så kort mellomrom og hadde et så fantastisk humør! Alle ære til deg! Kos deg masse med dine to små :oD Gi dem begge en klem fra meg og casper!
vipsen*en av hver* Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2006 PS. GRATTIS SÅ MYE JA MED JENTEN.. SKal sende en overraskelsen i posten... (blei så ivig i sted at jeg glemte å gratulere) :0)
Twig Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 nååååh, da fikk jeg og rett i spådommen min gitt ) Så uuutroolig skjønn jente da!! Gratulerer såå mye med jenta
mylittlecat Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Ååh, gratulerer så mye med lille skjønne jenta!
*Mustang Sally* Skrevet 10. oktober 2006 #10 Skrevet 10. oktober 2006 Gratulerer så mye. Så skjønn jente, og en herlig gutt:-)
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #11 Skrevet 10. oktober 2006 Stor, fantastistisk jente dere har fått!!!! Så utrolig deilig for dere at alt har gått bra. Leste på hjemmesiden deres at det gikk ganske raskt og uten smertestillende - du er TØFF! Håper dere klarer å kose dere alle fire!! Gratulerer så mye fra Andrea og Minni
Dotten Skrevet 10. oktober 2006 #12 Skrevet 10. oktober 2006 Gratulerer såååå mye. Kos dere alle fire Kjempenydelig lita jente (Og storebror selvfølgelig).
Gjest mphs Skrevet 11. oktober 2006 #13 Skrevet 11. oktober 2006 Gratulerer så mye med jenta. Hun var veldig søt. Kjenner at jeg også får mer og mer lyst på en til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå