Gå til innhold

Blå/svarte klumper i underlivet!! HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har følt meg sår og øm nedentil en stund, og har følt at jeg har hatt nedtrykksfølelse. Da jeg dusjet i dag, kjente jeg at jeg hadde noen klumper rundt sjeden. Så etterpå i speil, og så at de var blå/svarte. Jeg er også hoven der nede. Ser rett og slett ikke ut!!! Hva kan det være? Det er ubehagelig og gjør vondt. Syter sånn med å gå til legen, selv om jeg kanskje bør det?? Kan det være hemorider? Trodde de skulle være mer rundt endetarmsåpningen, men jeg har de lenger foran hvis dere skjønner. Setter stor pris på om du tar deg tid til å svare - hvis du aner hva dette kan være.

Fortvilet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som åreknuter for min del..

Men hvis du er usikker villle jeg gått til legen.

Lykke til uansett!

Skrevet

Enig med Lolita, det er nok åreknuter. De går som regel bort etter fødselen, til da er det ikke stort å gjøre. Hadde det forrige svangerskap, dritvondt. Lykke til.

Skrevet

Ja, det kan se ut som det. Men jeg er bare halvveis i svangerskapet. Jeg kan da ikke måtte gå slik i 20 uker??!! Det er dritvondt! Er det ikke mulig å gjøre noe med det????

Skrevet

Jeg vet ikke, men har du prøvd å søke litt på internett etter tips? Det er utrolig hva man finner! Eller bit tenna sammen å gå til lege.

Som en instant relief kan du vel prøve xylocain, men den bør sikkert ikke brukes hver dag i 20 uker!

Skrevet

Det er nok åreknuter, ja! Jeg har det også og hadde det i forrige svangerskap også. Ikke mye å gjøre, men innimellom legger jeg med med bena høyt slik at blodet på en måte renner vekk. Det hjelper for en stund. Lange støttestrømper eller støttestrømpebukse hjelper også. Det er ikke farlig og forsvinner det øyeblikket babyen kommer ut! Kommer av at du bærer babyen veldig langt nede, i allefall er det grunnen hos meg.

Skrevet

Vet du hvilket kjønn du venter? Er ikke det et tegn på gutt at ungen bæres langt nede???

Skrevet

Bør jeg kontakte lege? Noe annet en kan gjøre for å redusere smerten?

Skrevet

Dytter på denne jeg! Noen som har noen råd? Bør jeg kontakte lege/jordmor? Syter sånn med det...

Skrevet

Ring i dag om det plager deg! Kanskje de har noe krem eller noe du kan gjøre. Ligge med beina opp var nå uansett lurt.

Det kan være lurt å sjekke opp med lege uansett, i tilfelle det er noe annet. En venninne av meg fikk en forstoppet kjertel og fikk en stor klump på den ene kjønnsleppa. Måtte opereres.. ;)

Skrevet

Hjelpes da! Jeg venter en gutt og har de siste dagene hatt en tyngdefornemmelse/ømhet i underlivet.Særlig etter sex.Kan det være åreknuter da??? Håper virkelig de går vekk!

Var dessuten med ny urinprøve hos legen i går, hadde litt sukker i urinen sist uke da jeg var på kontroll. Og i går var det også utslag!

Jeg er alt for glad i sukker og sjokoladen har vært min trøst i en kjedelig hverdag hjemme.Sukk,så nå sitter jeg her med åreknuter i rompa? og sinnsyykt lyst på sjokolade!

Blæh :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...