Gå til innhold

********Alternativ uke*********

lioevr- Verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sliter med det samme her Bea.

Men hadde min SA for 2 uker siden.

tempen har steget, så ser ut som om jeg er i fer med å få en EL.

Var derfor jeg startet denne trådewn. Det er så sinnsykt stressende å ikke kjenne igjen seg selv når man er prøver. Blir nesten litt lei meg når ting ikke kan planlegges.

Men prøver å holde på annenhver dag hele måneden. ha ha.

Det har blitt så mye sex at jeg er sår!! Det er det mange år siden jeg var sist as.

Får vel finne frem glidemiddel igjen.

Er det noen typer glid jeg ikke skal bruke???

Du får ha lykke til med prøvingen denne mnd lioevr! Det sies jo at man er ekstra fruktbar etter en SA ;)

Jeg krysser fingerne for at jeg har en liten ny spire på gang - har faktisk hatt litt ømme bryster i dag (spesielt brysvortene) - men det er sikkert bare noe jeg innbiller meg. Tjihi!!

Kjenner til det der med sårheten ;) Jeg har lest at man ikke skal bruke glidemiddel når man prøver å bli gravid - fodi dette reduserer sjansene for å bli gravid. Noe med at det blir tyngre å svømme for sæden tror jeg ??? Jeg og sambo hadde sex annenhver dag frem til jeg fikk positv EL test - og deretter hver dag i 4 dager. Så vi har i alle fall truffe EL :)

Krysser fingerne for at vi snart kan flytte over til 1. trimester alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!

Blæh!

Kroppen min får visst ikke til EL. Jeg hadde positiv test onsdag og torsdag, negativ på fredag, og positiv i går og i dag. Temperaturen har ikke steget enda, altså ingen EL. Er på dag 30 nå. Er bare å fortsette sengekosen og tyne ut siste rest med tålmodighet!!!

Annonse

kjenner meg virkelig igjen i veldig mye av hva dere skriver alle sammen.. Har sykluser på alt fra 36-47 dager.. Slitsomt og frustrerende å ikke vite når ikm er og el for den saks skyld.. Men lurer på om jeg må kjøpe meg noen el tester snart.. er på dag 36 idag og ikm ser ut til å vente på seg. Vil ikke at den skal komme, men tør ikke håpe for mye enda! er litt pessimist!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...