Gå til innhold

Oktober: Hvordan opplever dere kynnerne?


xpecting

Anbefalte innlegg

Har hatt kynnere nå siden juni, men i det siste er blitt så mye rart som skjer nedi der. Er vanskelig å forklare. Noen ganger blir magen bare hard og jeg puster litt tyngre uten at det egentlig gjør vondt. Andre ganger er det tydelige mensmurringer. Atter noen ganger er det et utrolig press mot underlivet/lysk/skamben som sprer seg oppover og er vondt. Som en siste greie er det som om magen "brenner" og svir.

 

I dag har det vært en blanding av alt dette, men ikke regelmessig og ikke "tar det av" heller...

Er 17 dager til termin med barn nr. 3...

 

Vil gjerne høre andres beskrivelser av kynnerne sine :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har det nøyaktig som du beskriver det, tidligere fikk jeg det bare hvis jeg stressa eller no, men nå kan det komme mens jeg sitter helt i ro også, flere ganger om dagen! har 19 dager til termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres kjent ut... har termin med nr 3 om en ukes tid

 

Enkelte dager har jeg kynnere eller smårier hele dagen, og andre dager kun noen få... men de tar ikke noe særlig, er kun energitappende.

De gjør forhåpentligvis litt nytte, hadde utslettet livmorhals og litt åpning for en uke siden.

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkuratt som deg. Startet også ganske tidlig med disse kynnerne, noe som gjorde det vanskelig å jobbe. Da jeg var 34 uker på vei ble de ganske kraftige og jeg kjente at de var litt annerledes. Jeg var en tur på sykehuset og da hadde jeg fått 2 cm åning. Nå er jeg i uke 40 og bare venter på at det skal sete ordentlig i gang og ikke bare narre meg. Det er 9 dager til termin, men det kan jo gå over tida også. Har ikke annet å gjøre enn å vente og vente og vente........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre vi er flere som går slik og trasker med en knallhard ball foran, selv om det egentlig er en litt stusslig trøst :-)

 

Nå har hele uken gått og fremdeles er det bare lureri fra det lille nurket nedi der. Kommer hyppigere og hyppigere med de som faktisk er litt småvonde, så det nærmer seg vertfall.

 

Lykke til dere andre som går rundt og venter og venter...vi får bare holde ut! Den dagen det endelig skjer går det forhåpentlig fort og greit *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...