Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Nå er jeg drittlei. De siste ukene har jeg våknet opp om morgenen og nesten ikke kommet meg ut av senga pga. at jeg har så vondt i ryggen. Litt nede i korsryggen, men mest midt på ryggen. Senga vi har er myk og litt gammel, har kjøpt oss ny som kommer om 4 uker. Har også prøvd senga vi har på gjesterommet (som er hard), men har like vondt av den senga. Begynner å lure på om det er meg det er noe forferdelig galt med. Gleder meg til den nye senga kommer, og håper det vil hjelpe å bytte seng!! Noen flere der ute som har ryggproblemer? Har tatt det opp med fastlegen min, men fikk ikke noe konkret svar akkurat...
silje082 Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Musklene i ryggen blir slappere når man er gravid, noen får vondt/ blir stiv i ryggen pga det. Som meg. Forrige svangerskap var e så plaga, mye sjukmeldt, å slapp ikke taket før før lenge etter endt svangerskap. Kjenne mye no og, krysser fingre å tær på at det ikke blir like ille som sist. Lykke til ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå