Gå til innhold

Desember: jippi me bismak(ble litt langt)

Anbefalte innlegg

våknet opp i dag til regn og tanken på at eg skulle på natt i natt.. kjente etter i kroppen for å se om eg var syk men det var eg ikke(liker ikke min nåværene jobb) spist frokost og gikk i posten.. der fant eg et brev om at et sykehjem tilbudt meg 55 %fast på dag.. ble veldig happy men var ikke helt sikker pga da må eg til byn.. reiste en tur på sentert og da eg kom hjem og så på mailen min lå den en mail fra en annen jobb eg har søkt på (75%dag) om eg kunnne komme på intevju.. hjelp ka gjør eg.. må svare innen 8 dagen og intevjuet er ikke før den 18.. HJELP MEG?

Fortsetter under...

Takk nei dette er ikke lett..Har nettopp ringt dem som ville ha meg på intervju og det jobben eg har mest lyst på . vi var tre søkere og kunne ikke fremskynde møtet.. off a meg.. er det frekt å ringe der eg har fått jobb og me om utsettelse? kofor skal det være så vanskelig

Ja, hvorfor er sånne ting så vanskelig for oss søkere.

Jeg synes ikke det er frekt å ringe og be om å få utsatt svarfristen, bare forklare at du er i en søkeprosess og trenger litt mer tid til å tenke.

Når du er på intervjuet så hør om de kan avgjøre det så raskt som mulig.

Det var merkelig at de ikke kunne framskynde inervjuet. Jeg har vært på mange intervju og der blir søker og arbeidsgiver enige om en dato for intervju. Det er ikke alltid det passer akkurat den dagen de har satt. Men enkelte er ikke så lette....

Lykke til.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...