skifer Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg er Skifer, lykkelig og nervøs nygravid med barn nr.4. Jeg er gift med en flott mann ,og våre barn er 12,10 og snart 5 år. Jeg har "bodd" på prøvere over 35 en god stund nå,og har vært gravid flere ganger i løpet av året men har mistet. Jeg har termin i midten av juni en gang,ikke helt sikker på når,men skal ha tidlig ul pga alle sa mine,så jeg får vel en mer nøyaktig termin da. Så da har jeg forhåpnetligvis åtte mnd foran meg her inne,gleder meg til å bli kjent med dere. Mange klemmer fra
Unnemor Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Gratulerer så mye og lykke til! Håper du får god støtte og oppfølging.
Dingeling Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 ÅÅÅ,så koselig da skifer,at d endelig klaffa for dere..gleder meg skikkelig på deres vegne.. gratulerer så mye og lykke til videre.. =)
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Hei Skifer! Koselig at du også våget deg inn her. Prøver så godt jeg kan å ikke være nervøs, men jeg tenker jo på at ting kan skje, og jeg skjønner godt den lykkelig men nervøs føleslen. Jeg har aldri opplevd SA eller lignende og jeg håper jo at jeg slipper det. Du har jo vært gjennom mer enn nok allerede. Det ser ut til at vi har termin omtrent samtidig vi, lurer på om jeg skal prøve å få kommet meg til en tidlig UL jeg også. Det hadde vært deilig å se at alt er i orden. Hvordan er formen din da? Jeg tror jeg fikk med meg et sted at du følte det helt anderledes denne gangen? Blir nok 8 koselige mnd her dette skal du se ü
skifer Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2006 Tusen takk alle sammen:) Snartspire m litenspire: Formen er bra,dvs,småkvalm,stuuuuptrøtt,svimmel osv..he he. Jo det kjennes annerledes nå,kjenner at det skjer noe i livmoren,litt annerledes enn de murringene jeg har hatt før,kraftigere på en måte,annerledes følse i brystene også,alikevel er det ennå vanskelig å forstå,både at jeg er gravid og at det denne gangen faktisk kan ende opp i babyen vi har drømt om så lenge. Jeg skal ringe gyn om ikke alt for lenge,får sikkert time om ett par uker og hun har UL så da får jeg tatt en titt og sett om det er liv der,ja jeg er nervøs,det er plagsomt,skulle ønske jeg klarte å slappe av,men det blir vel bedre etter første legebesøk tenker jeg. Tenk at vi skal ha Junibaby:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå