Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #1 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hva synse dere om Kornelia med K. Tenkte på oppkalling, derfor noe på k Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 9. oktober 2006 #2 Del Skrevet 9. oktober 2006 Kornelia er jo fint! ellers foreslår jeg: Kirvil Kora Kanutte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #3 Del Skrevet 9. oktober 2006 Kaisa? det kommer av Katrine og betyr 'ren', kort og fint navn. Eller være litt original og prøve med Karense - gammelt engelsk navn som betyr 'elsket. hilsen bestefar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 9. oktober 2006 #4 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg synes egentlig at Kornelia er finere med C, men det er fint uansett:) Andre navn på K... Kaja Kajsa Katja Kalia Kathleen Katharina Kathrine Karina/Karine Kyra Kira Katie Kimberley Kine Kristina Karoline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilsen Aud Skrevet 9. oktober 2006 #5 Del Skrevet 9. oktober 2006 Kornelia er egentlig veldig fint når jeg "smaker" på det. Andre tips er Kristine Kristina (nydelig....) Kristiane Karna (også nydelig...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kajak&Daniel Skrevet 9. oktober 2006 #6 Del Skrevet 9. oktober 2006 Kornelia var fint:) HVa med Kaja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #7 Del Skrevet 10. oktober 2006 Min ene datter heter Karna. Nr tre, hvis det blir jente, skal hete Konstanse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minna83 Skrevet 10. oktober 2006 #8 Del Skrevet 10. oktober 2006 Kira Kristiane Kristance Kristabel Krista Kamille Karna Kia Kimmy Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milimi Skrevet 11. oktober 2006 #9 Del Skrevet 11. oktober 2006 Karlotte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1G+2J Skrevet 11. oktober 2006 #10 Del Skrevet 11. oktober 2006 Kine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå