Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bestille ammeinnlegg i ull men klarer ikke se hvor store de er på sparkjøp sine hjemmesider. Noen som vet? Vil ikke ha str. hest... Eller noen som vet andre steder hvor de selger små innlegg i ull?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt ullinnlegg på Sparkjøp, det var one size, men på apoteket har de i et par størrelser.

Skrevet

Kjøpte Troll ammeinnlegg til 59kr. De har disse i forskjellige str. Veldig gode! Får tak i disse på barneutstyrsbutikker.

Skrevet

Ok, men er de i samme str som engangs ammeinnlegg? Altså passer inn i en bh? Har sett noen som er så enormt store!! Skal de være det?

Skrevet

Jeg har også sett at Spar Kjøp hadde noen enorme noen. Har sett flere andre steder i mer normale størrelser, men mulig de har andre størrelser der også.

Skrevet

Heisann!

Jeg har kjøpt ett par ull ameinnlegg på simobutikken i str. M og ett par på Sparkjøp i OneSize. Disse er like store. De er litt større enn engangs innleggene, men det er jo litt av poenget - at de skal tilføre varme rundt brystet. Dessuten er det ull og kan derfor krympes litt i vask dersom du ønsker det ;) Håper det hjalp litt. Lykke til med eventuelt kjøp!

Skrevet

Jeg har kjøpt ett par ull innlegg på en butikk hvor de selger alt av babyutstyr... Tror det var Sanus innlegg:) De brukte jeg sist gang også, veldig fornøyd med de. De skal tilføre varme osv.... MEN vær forsiktig når dere vasker de -de krymper ganske lett i vask!!

Skrevet

Jeg kjøpte ullinnlegg på apoteket i helgen. Var veldig usikker, da disse kom i tre ulike str, og jeg selvsagt ikke har noen anelse om hvor mye brystene mine vokser etter fødsel. Spurte litt til råds, og de som jobbet der sa at det som var viktig med ullammeinnlegg (spesielt som beskyttelse mot blant annet brystbetennelse) var at de skulle dekke hele brystet. Kjøpte derfor str M, så får jeg kjøpe et par til etter jeg har født og vet hvor store puppene er blitt da.

Var med god forklaring på hvordan innleggene skulle behandles og vedlikeholdes, og prisen, dersom noen lurer, var 98,- for et par!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...