Gå til innhold

Oktober: BN78, Hur gikk det?


ZiaCam

Anbefalte innlegg

Lurer så på om du fått din lille?? Jeg fikk min jente morgonen før overtidstimen, vannet gikk 1.15 og hun var ute 4.20! Hun var en stor jente, 5116 gr, 54 cm, 36 h.o. Men allt gikk som det skulle så nå ligger hun her vid siden av meg, 1 uke gammel!

Klem fra ZiaCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei ZiaCam!

 

Koselig å høre at alt gikk bra, og SÅ fort!!! Så du slapp overtidstimen din? Kan tenke meg dere er lykkelige nå med 2 småjenter! Det er en deilig følelse!

 

Jeg kom på overtidstimen min mandagen, men ble sendt hjem igjen fordi det var fullt. Fikk time Onsdag 4. okt og ble satt igang da. Ting gikk ikke like fort med meg, men lille jenta vår kom til verden torsdag kveld. Hun var 50 cm, og 3430 kg.

 

Vi koser oss masse med den lille, hun er så snill, sover masse og spiser godt.

 

Er formen din bra da?

 

Klem BN78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Ja jeg slapp overtidstimen, det starta av sig selv! Formen min er veldig bra, dro fra sykehuset på onsdag eftermiddag. Så nu koser vi oss alle tre. Slitsamt, men veldig gøy! Er alenemor så det er masse o gøre! Men den lille sover greit på natten så det er skønt! Masse, masse lykke til! Vad ska din lille hete? Tror min ska hete Leah...

Stoor klem til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah er ett kjempefint navn! Vår lille jente skal hete Elise. Det ble bestemt ganske tidlig.

 

Kan tenke meg det er masse å gjøre hvis du er alene med 2 små, men det er jo så moro og koselig også da :-)

Jeg blir aldri lei av vår lille jente, kan se på henne i timesvis, hun er så nydelig! Så vi får nyte tiden vi har fremfor oss :-)

 

Klem til dere 3 også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...