nattinatt Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Tusen takk for spåinga.Ja, eldste jenta seier det at ho trur nok det blir for ein periode at ho bur hos faren.Vist ho kjem inn på videregående her, og ikkje begynner vekke på skulen, då vil ho bu her.Kan du sjå om ho kjem til å flytte vekk til hausten igjen??Er så rart når de blir så store.. Får håpe på at det ikkje blir for mykje krangling med eksen då.Har helst gått fint det siste året. Ser det ut som at han flytter i hop med ei ny dame, eller treffer ei igjen i den nærmeste framtid?Trur det var godt det vart slutt med ho han bude med no.Ho var snodig...(Han er født 12.02.64) Ja ja vennen.Eg har mailen din, og du har min.Så berre skriv til meg du og.Snille gode Elastica.Go klem til deg
Elastica Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Heia vennen!! Bare såå hyggelig at vi kan hjelpe hverandre altså!! Nå hadde ikke jeg datteren din sin dato her, men for meg ser det ut som om hun får skoleplass i nærheten av der dere bor. Men hvis du spør meg igjen seinere når dere har søkt -så kan jeg sjekke igjen:-) Jeg kan ane at det blir litt uenighet mellom deg og eksen etterhvert, men ser ikke ut som om det blir noe voldsomt som du ikke klarer å takle.. Når jeg leste datoen på eksen din så fikk jeg litt på følelsen at han alt har rotet litt med en annen og at det kan ha vært medvirkende til bruddet... Men du får ta det med en klype salt, for en kan jo ikke si slike ting med sikkerhet. Får opp at han blir sammen med en innen året er omme, men er usikker på om eller når de blir samboere... Lurte på om du giddere å se om jeg blir positivt eller negativt overrasket i morgen..Venter svar på noe ang . min kjære f.6.aug.-71 (IKKE helse altså!) Men kan forklare deg nærmere senere... Stooor klem XXX XXX XXX
nattinatt Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2006 Hallo vennen. Nok ein skuledag over for meg. De to små er ute litt, mens pappa jobber.Han skulle visst kikke etter de. Så då såg eg mitt snitt til å komme innpå her. Jaaa, eldste sin dato er jo 22.01.91.Ja eg håper ho går på videregående her.Blir jo billigast for ho og.Sjølv om ho har lyst å være veldig sjølvstendig då..Men forsto det slik at ho ville flytte til oss igjen om ho vart gående på skule her.Var visst veldig mykje kranglling mellom de to. Og vansker med dine, og mine.Ganske så spesiell er ho og då, har snakka med ho eg og. Lurer på om ho har litt problemer. Men forsto det slik at det var nok for eks mannen min no. Det var ein som spådde på meg, etter bruddet altså med eksen, at han hadde rota med andre, men eg veit ikkje. Eg traff jo min noverande mann mens eg var gift med han. Men forholdet skranta allerede.Får håpe denne nye er ei som takler ungene bedre då. Du ser ikkje om ho har unger? Ja det kan vel bli litt uenigheter dersom nokre av de to andre evt vil flytte hit. Han takler ikkje slikt så greitt den veien.Merka det når den eldste egentlig først skulle flytte hit.Ja,ja sånn er det no. Skal sjå på din kjære eg.Hm, dette var litt vanskelig...Får egentlig ikkje opp verken negativt, eller direkte positivt, men at det kan ta ein litt anna vending enn tenkt.Men får meir gode nyheiter enn dårlige.Ser litt letta ut på ein måte.Lyst og lett rundt dere. Uff, dette vart litt krokete skrive. Go klem til deg vennen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå