Gå til innhold

Noen fra Bergen som har termin april, mai eller juni 2007 og har lyst å være med på BIM-treff??? :)

Anbefalte innlegg

Forstod det slik på tråden om mars, april, mai at dette treffet no blir for dei med termin i jan, feb, mars. Då må jo vi laga eit treff for april, mai, juni synes eg :) Nokon som vil vera med?

Eg har termin ca 21.mai, og er i 8.veke no.

Frøken Svin mai07

**********************************************************************************

Jeg kopierte denne fra treff-sidene, greit å få den innpå her, så så mange som mulig får sett den! :)

Jeg foreslår treff på TGI Fridays onsdag 18/10 kl 18. Passer dette for alle?? Hvis noen vil endre sted og tid er det jo bare å skrive dette på tråden!! Håper vi blir MANGE som stiller!!!!!!! :-D Gleder meg til å treffe dere!! :)

Fortsetter under...

Jeg er også med ;-)

Jeg er 4+5 idag, jeg er ikke så langt på vei men man må jo begynne ett sted!

Noen flere? TGI har veeldig gode alkoholfrie drinker sånn at dere veit :-)

Annonse

Hei!

Jeg kan tenke meg å være med. Men må bare se det an om jeg har barnevakt o.l. Er forresten 7uker på vei.

Kjempe kjekt med treff!!!

Annonse

Eg har veldig lyst å bli med, men kan ikkje på torsdagar :( Eg blir med neste gong om det blir ein annan dag. Kan forresten ikkje tysdagar heller, så eg er kanskje litt vanskeleg no.. Men hadde vore veldig kjekt om vi kunne funne ein dag som passa for alle, eller evt å bytta dag frå gang til gang.

Går det bra med deg, PinkyWinky? La ut ein tråd til deg for nokre veker sidan, men trur ikkje du såg han :)

Okei, vi kan jo kanskje bytte dag til mandag? Rosamor kunne ikke onsdag og fredag og hvis ikke du kan tirsdag og tordag da kan vi prøve mandag? Passer for meg, hva sier dere andre???

****Gi tilbakemelding om det passer bedre mandag 16/10 kl 18!!!!!!!!!*****

Prøve å få alle med, kjekkest det!! :)

Med meg går det bra, jeg la ut en tråd til deg oxo, men de er visst lette å overse i farten.. ;) Med meg går det greit, litt slitsom hormonell dag i dag, men det blir forhåpentligvis bedre i morgen.. ;)

Går det bra med deg oxo?? :)

Alle som har meldt interesse for treff torsdag, passer det bedre med mandagen i stedet? Vil alltid være noen det ikke passer for, men vi prøver å få med så mange som mulig!!!!!! :) Jeg gleder meg kjempemasse!! :)

SÅ: MANDAG 16/10 kl 18 PÅ TGI FRIDAYS???? GI TILBAKEMELDINGER!!!! :-D

Mandag 16.10. passar kjempefint :) Håper dette går bra for alle.

Går ganske bra med meg òg. Veldig trøytt og litt småkvalm, men satsar på at det blir betre om nokre veker. Sånn var det sist gang i alle fall.

Gler meg til treff!!

Så gøy jenter!!! VAr bra mandag passet for dere.. Nå mangler vi bare Chjoppen får to tette 01.06.07, så er vi full pott igjen!! :)

Da sier vi mandag da.. Dette blir utrolig koselig!!! Gleder meg til å bli kjent med dere! Ha en super dag.. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...