Gå til innhold

rar smerte i hofteregionen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje begynnende bekkenløsning...? Lurer på om jeg og kan få det og. Har akkurat samme vondter. Litt nedover benet også, og korsryggen. Hadde ikke noe særlig sist før jeg var 8 mnd på vei. Nå får jeg endel vondt bare jeg går en liten tur. Men er sånn av og på annen hver dag.. Håper vi ikke får det. Ikke noe godt:(

Huff, hjelpes, nei det håper jeg virkelig ikke. Er det noe man kan gjøre for å minske risikoen for at det skal skje? Blir nervøs jeg nå. Jeg er jo bare 7+6, kan ikke begynne med slikt allerede vel?

Heisann! Jeg er i 8 uke, og har allerede begynt å kjenne tegnene på bekkenløsning fra uke 6. Et lite tips jeg fikk av fysioterapeuten i forrige svangerskap: Kjøp en stor fitness/pilatesball som du sitter og gjynger på, dette skal styrke muskulaturen i bekkenet..Man kan også bruke trampoline og stå på den mens du gjynger foriktig, ikke hoppe!!:) Fin trim mens man ser på tv..

Viss det strålar nedover beina kan det vere prolaps! Det har eg nemleg, kjempevondt inne i venstre hofta, og det strålar nedover i leggen - er ei kjerne i eine ryggvirvelen som har poppa ut og pressar på hoftenerven. Men dette har ingenting å seie for graviditeten då, det sa i alle fall legen min. Men håper eg slepp ein dårleg kombo av bekkenløysing og prolaps... ghh..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...