vims-74 Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Hei! Det gaar bra, jeg ligger inne til observasjon med svangerskapsforgiftning, men foeler meg frisk, saann bortsett fra veldig hovne bein da, hehe Blir her et par dager tror jeg, er ikke sikker ennaa! Men her er enerom som har pasientterminal med radio, TV, tlf og internett, saa klager ikke ,)
Hanne og jentungen Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2006 Godt de tar vare på deg da:) Hvordan blir det da med igangsetting?
vims-74 Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Har skjoent det saann at om ting ikke stabiliserer seg saa setter de i gang, ogsaa er det denne faktoren med vekstavvik som de ogsaa vurderer i forhold til igangsetting, regner med at jeg vet mer i morra... naa ligger jeg bare her og bimmer og surfer rundt, hehe
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Heisann har du havnet inne du da?? Håper de passer godt på deg.Slapp av, og så er jeg spent på å høre hvordan det går videre. Lykke til videre fremover og god bedring :0) Klem fra
vims-74 Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Ja, de putta meg jaggu inn! ,) De passer nok paa ja, men det er litt merkelig aa ligge her, jeg foeler meg ikke akkurat sykere naa enn da jeg dro hjemmefra i morges! ,) Og takk for lykkeoenskninger!
Hanne og jentungen Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2006 Nesten som når man ikke føler seg eldre når man runder året:) hehe:) Jeg kommer til å hoppe opp av sengen for å sjekke BiM i morgen. Bare for å se hvordan det går med deg:)
vims-74 Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 Saa soet du er! gr, jeg mangler norske tegn paa dette filletastaturet, og jeg vet det finnes en tastaturkombo som fikser det saa lett som ingenting, men husker jeg den naa, neeeida... jeg faar satse paa at min mann husker den naar han stikker innom snart! .) Det blir forressten en jente! ,)
Hanne og jentungen Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2006 Så koselig:) Hva skal hun hete? Er nysgjerrig da:) Jeg gjemmer meg bak pc'en slik at jeg slipper å prate med svigermora mi. (vet dessverre ikke hvordan du får norske tegn)
vims-74 Skrevet 9. oktober 2006 #10 Skrevet 9. oktober 2006 haha ja, jeg saa det der at du har svigermor paa besoek, du har min fulle sympati! Min svigermor er helt ok, men som du var inne paa -til sin egen mor kan man si fra og har visse forventninger, disse har man ikke alltid til sin svigermor. Skal hun vaere der lenge? Vi har ikke bestemt oss 100% for navn ennaa, men vi har noen gode alternativer!
Hanne og jentungen Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 9. oktober 2006 Hun blir til torsdag morgen. Da setter vi henne på toget til Lillehammer. Hehe:) Noen gode alternativer er jo mer enn godt nok det:)
vims-74 Skrevet 9. oktober 2006 #13 Skrevet 9. oktober 2006 hehe, hvis du likevel ikke har noe å snakke med henne om, så bør hun jo bare være glad for å slippe Seee, norske tegn!
selfangerkjerringa Skrevet 9. oktober 2006 #15 Skrevet 9. oktober 2006 sniker meg inn på 3.tri for å gi vims en klem Hanne også, med det samme jeg er igang!
Hanne og jentungen Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #16 Skrevet 9. oktober 2006 Takk for klemmen:)) Jeg tror Vims har sovnet? Hehe:)
vims-74 Skrevet 9. oktober 2006 #17 Skrevet 9. oktober 2006 Neida, jeg har ikke sovnet, har hatt besøk av min mann, også så vi det programmet på NRK sammen, det var jaggu rørende! Men det så jævlig vondt ut, grøss og gru! Plutselig ble alt så virkelig her jeg ligger, også har jeg ikke engang en armkrok å ligge i Nå i kveld var blodtrykket mitt normalt igjen, så håper det er normalt i morgen tidlig også -jeg kan jo like gjerne slappe av hjemme som her, mener nå jeg! Får høre hva visitten sier i morra!
vims-74 Skrevet 10. oktober 2006 #19 Skrevet 10. oktober 2006 Oppdatering: blodtrykk var fint i går kveld og i morres, skal ha noen flere scanninger og sånn utover dagen, og hvis alt ser bra ut også i morra tidlig blir jeg utskrevet, men må hit jevnlig for kontroller. Så status nå er at alt er bra
Hanne og jentungen Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #20 Skrevet 10. oktober 2006 Så bra at alt er bra:) Har tenkt på deg da. Håper du får lov til å reise hjem, det er jo mye greiere å slaååe av der:) Nå skal jeg ut på tur. Dvs vi skal til byen og være turister:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå