kaffe mocca Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Har smuglest på innleggene lenge nå men nå har jeg endelig fått somlet meg til å registrere meg. Er 23+5 så det har tatt sin tid ja.Fint forum med mye nyttige innlegg!!
ina:) Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 hei hei og velkommen inn her )) Du er godt igang da med svangerskapet:=)Lykke til videre...
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Velkommen inn hit:) Håper du vil trives!
Maisie Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Er også ny her, men har også smuglest. Er 27+1 i dag. Har funnet mye nyttig og interessant her. Er førstegangs, så det er mye jeg føler meg helt grønn på.
jippi 3 gang Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Heisan molly mus Du er jammen meg like langt som meg, jeg er også 27 + 1 i dag. hvordan har ditt svangerskap vært? vet du hva du får?
Maisie Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 Heisan jippi! Det blir en gutt. Skal på 3D ultralyd i morgen, så da kanskje vi får bekreftet det. Svangerskapet mitt har gått greit så langt, er en del plaget med migrene (trodde jeg skulle få 9 måneder uten migrene da jeg ble gravid, men den gang ei - den ble verre!), og har nå en del kynnere. Er også fryktelig sliten, og jobben blir stadig tyngre å utføre. Har jobbet 100% fram til nå, men tror ikke jeg greier det stort lengre, kroppen sier snart stopp. Forresten, er det vanlig at babyen hikker flere ganger om dagen? Synes han har gjort det ofte de siste par dagene nå.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 9. oktober 2006 #9 Skrevet 9. oktober 2006 Velkommen Nå fikk jeg veldi lyst på kaffe mocca!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå