Gå til innhold

ER SÅÅÅÅÅ SPEEEEENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Herregud....jeg har ikke fått mensen ennå....skulle hatt den i går....

HJEEEEELP.....håpe håpe håpe.....Har mye mens murringer, men ingen spotting i det hele tatt, og det er første gang jeg ikke har hatt det.Skikkelig vondt i puppene, men det er vanlig før mens....også hiver jeg i meg sjokolade...uten stans....

Har gått på pergo denne mnd...kanskje er det den som lurer meg og lar mensen bli sen???? Eller!!!!!! Tør jeg håpe????

Har kjøpt test i dag....kanskje tørr jeg ta den i morgen tidlig!!!!!!!!!

Huff....så skuffet jeg kommer til å bli...4 år med prøving nå.....

Måtte bare skrive ned dette......Svar meg om noen vil...kanskje dere har opplevd noe lignende????????

;-)

Fortsetter under...

hei på deg!

DU,IKKE FOR Å VÆRE SKIKKELIG KJIPT OG DREPE ALT

HÅPET,oi....,MEN DET ER VANLIG Å FÅ EL SENERE ENN NORMALT NÅR, var da veldig..., man går på pergo.

og da forskyvet jo evt ikm også....

men håper det beste for deg.

hadde vært såååå fortjent,etter så lang tid med prøving.

masse,masse lykke til!!

når skal du teste??

Hei emma!

Jeg går også på pergo, min 2.kur nå faktisk (og dobbel denne gangen). Jeg har fått el til vanlig tid (rundt dag 13 syklus på 27 dager) disse to pp. Så ikke sikkert at el er forsinka.. Eller bruker jeg også å få ömme bryst för mens, spes den höyre puppen. Men forrige pp (förste med pergo) ble jeg superöm og tung i begge brystene! Men det var tydelig bare en "bivirkning" av pergon, for èn laaaang dag etter ikm kom mensen. Selvfölgelig! :-(

Nå sitter jeg her med begynnende ömhet i begge brystene igjen og like fordömt innbiller jeg meg at det er ett graviditetstegn... At jeg aldri skal läre. Ikke meningen å skuffe deg eller väre en gledesdreper....Vil bare fortelle hvordan jeg har opplevd det.

MEN...håper håper at du har fått klaff denne pp! LYKKE TIL! Og hold oss oppdaterte! :-)

Tusen takk for alle svar og tanker.... ;-)

Setter stor pris på det, ja...

Jeg tenker at dette er pergoen som lurer meg med alle disse symptomene...derfor har jeg ikke engang sagt noe til min kjære.

Men jeg har hatt korte sykluser før jeg startet pergo...ikke helt fast syklus men alt fra 21-27 dager...og nå er det 30 dager.....

Tester meg i morgen tenker jeg...om ikke "tanta" har kommet til da...men den kommer vel rett etter jeg har testet meg...hehe..

Skal løpe inn her i morgen tidlig å fortelle resultatet...

Hadde vært morsomt og en enorm lykke om det endelig har satt seg en liten spire etter mange års slit....

Annonse

Oi oi oi , sååå spennende.

Ikke for å drepe spenningen din, men jeg har nettopp fullført en dobbel pergorunde. Jeg fikk eggløsning to dager før enn normalt, dag 16( tester for eggløsning) og jeg ble relativt stressa da IKM kom og ikke mensen dukka opp, men det viste seg at lutealfasen plutselig var blitt to dager lenger. Det har den ikke vært før. Det er bestandig 14 dager, og så pang mensen, men nå ble lutealfasen på 16 :(

Men jeg ønsker det all hell og lykke i morgen :)) Håper det er din tur.

Klem

jaaaaaaaaaaaaaaa....d håper jeg også.......

Men vet nok innerst inne at det er kroppen min som lurer meg.....men jeg håååååååååååååååååååper i det leeeeeeeeeeeengsteeeeeeeee...

Takk for at du svarte....bare godt å høre sannheten....

Dette er veldig spennende!!!

Skjønner godt at du får helt hetta.

Du har noen valg:

1ta testen i morgen tidlig og se hva den viser

2viser den positivt er det bare "hoppbabeluba" og "yesyesyes!!" hele dagen

3viser den negativt er det skuffende, men ikke verre enn du sikkert har opplevd x ant. ganger før...

4Ikke ta testen å løpe på do hver time hele døgnet

5om mensen fortsatt ikker kommer kan du jo ta en test til... og begynne på punkt 1..

hi hi

Lykke til!!

Jeg har også gått et par dager over nå.... normalt er syklusen veldig stabil - og heller tidlig enn sen. Jeg har ikke gått på pergo i et par måneder, men det tar jo litt tid før den er ute av kroppen. Det murrer en hel masse i magen og jeg forventer at TR skal komme hvert sekund, men ingen ting så langt. Hadde skikkelig mageknip i ettermidag men det har begynt å gå over nå... Prøver å ikke være for optimistisk og jeg vil vente noen dager til før jeg eventuelt tester. Etter snart 3 år så tør man ikke håpe på at det har skjedd noe - for man har jo blitt skuffet så mange ganger før. Kanskje vi har klart det denne gangen...? Vi hadde en veldig etterlengtet ferie de siste to ukene i september, og omtrent midt i ferien har jeg forhåpentligvis hatt el! Man slapper jo mye mer av når man er på ferie. I hverdagen stresser jeg alt for mye! Det hadde vært så fantastisk om det hadde klaffet og jeg håper at du har gode nyheter Emma!! Det er forresten et navn jeg liker veldig godt og får vi ei lita jente en gang så skal hun hete Emma :-)

Lykke til!!

Annonse

Heisann skytte...

Måtte innom siden før jeg hoppet til sengs.... Takk for at du skrev noen ord....

Ennå har jeg ikke fått TR.....men testen jeg tok i morges var negativ...

så da venter jeg bare at TR skal komme slik at jeg får komme igang med ny pergo kur....

Deilig med ferie, ja....kan tenke meg til at dere koste dere. Vi skal dra på lang weekend snart...bare vi to. Gleder meg. Men vet ikke hvor, min kjære har ordnet en overraskelse tur for oss. Så det eneste jeg vet er at vi skal reise med fly en eller annen plass.

Håper du lykkes snart....3 år er lenge...men man må aldri gi opp...

Lykke til.

God natt.....

Det ble "selvfølgelig" et kortvarig håpefult øyeblikk for min del.. TR kom som en mini eksplosjon i går! Ble skikkelig lei meg og sinna med en gang, men etter noen trøstende ord (for n'te gang) fra min kjære, så ble det bedre igjen :-) Ja, ja, bedre lykke neste gang for oss begge to - og for alle dere andre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...