Gå til innhold

Barolo er stengt på onsdag!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei hei!!

PI kan vel også være greit...Jeg håper jeg rekke rå å bli med da! Mulig jeg kommer litt senere isåfall...Jeg får nemlig besøk av min tante og søskenbarn! Kan liksom ikke jage de ut av huset heller... De kommer på visitt for å se Emma, og jeg har ikke sett dem på lange lange tider! Så må liksom ta meg litt av dem når de kommer. Men jeg vil jo samtidig komme på treff!! Er jo så nysgjerrig på hvordan det går med dere alle sammen! Jeg skal prøve å komme, men da er det mulig at jeg kommer litt senere. Så da vet dere det!! Jeg følger med på tråden her for å se hvor det blir, men PI er altså helt i orden for meg!

Mona

hehe...

ja, får jo igrunn håpe det for din del, men hadde vært koselig å treffe deg i morgen da! Regner med at du har vært hos jordmor? Hvordan gikk det? Spennende.... Er så rart, det føles allerede så lenge siden jeg fødte... det er jo "bare" 7 uker siden da...tiden flyr!

nedtur...har vært hos jordmor og hun levnet meg lite håp for fødsel før ETTER helga-takk for den lissom :o/ Skal dit igjen på fredag og se om det har skjedd noe mer da..Så ser ut som jeg ser dere imårra ja!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...