Gå til innhold

keisersnitt neste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lest flere innlegg her hvor folk har skrevet at folk som ikke tør å føde er pyser.

Er jeg pyse?

Jeg vurderer keisersnitt veldig sterkt hvis jeg skal ha barn.

Dette er grunnen:Jeg fikk barn i februar.Fødte på vanlig måte,hvis man kan kalle det det da.Ble sattt i gang pga svangerskapsforgiftning.Det var et smertehelvete.Barnet kom ikke ut,de måtte bruke både vakuum og tang.Jeg måtte klippes hele veien inn.Barnet måtte gjennopplives da han ble født pga den tøffe fødselen.jeg har fortsatt vondt i underlivet og redd for å oppleve noe slikt igjen.Hva syns dere?Er keisersnitt feigt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fødeangst er en av indikatorene for planlagt keisersnitt. Og angst kan jo være begrunnet! Fyttekatta, og jeg trodde jeg hadde det ille...

Skrevet

..spiller det noen rolle for deg hva andre syns da? Vil du ha flere barn og ønsker ks så gjør det da. Litt dumt å la være å få flere barn fordi noen mener ks er "feigt" kanskje...DET er ihvertfall feigt :)

Skrevet

ja,det var det værste jeg har vært med på.Men føler at det er et press om å føde naturlig neste gang også.Alle jeg møter sier:ja,ja,snart er fødselen glemt.Men det tror jeg ikke på.......

Skrevet

Jeg syns ikke det er feigt jeg.Hadde også en tøff fødsel i mars som endte i vacuum og revnet myyye, nesten hele veien.Har vurdert keisersnitt jeg og hvis vi skal ha flere barn(eller når), men skal tenke litt på det da.Kan jo hende det går fint neste gang men vil ha keisersnitt i bakhode hvis jeg ombestemmer meg etter å f eks har prøvd vanlig en liten stund.Vil hvertfall ikke oppleve det samme en gang til.(er bra igjen nå da heldigvis, bare litt ømt under "sengekosen")

Skrevet

Jeg har fortsatt masse smerter etter mitt keisersnitt, også i februar, så du kan nok ikke garantere deg mot det. Hadde masse greier etterpå, så JEG har fødselsangst for det å kanskje havne i en KS-situasjon en gang til.

Så tror det er veldig forskjellig både med vanlig fødsel og KS.... Men feigt ville jeg ikke kalle KS....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...