Gå til innhold

Da er innkallingen kommet!

Anbefalte innlegg

I dag kom brevet fra gynekologiske klinikk. Jeg har fått time 1.november, etter henvisning fra fastlege.

Nå er jeg spent. Er det noen som kan fortelle meg hva jeg kan vente av en slik første undersøkelse? Hva er første steg i utredningen? Lurer veldig......

For 2 uker siden fikk sambo et tilsvarende brev fra urolog, Han har fått time i midten av oktober, og skal ta med seg sædprøve når han kommer.

Nå er vi igang!

Hjelp! Tenk om de finner ut at noe er galt?? Jeg både gruer og gleder meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6619430-da-er-innkallingen-kommet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har vært igjennom dette to ganger. Hun ene tok bare en innvendig UL, konkluderte med at jeg så helt fin ut der nede, og ferdig med det. Derav forsøk nr. 2. ;-)

Hun andre stilte en del spørsmål, tok innvendig UL, kjente etter med hendene om det var noe galt, og tok blodprøve for hormoner. Jeg skulle få beskjed hvis den ikke var OK, og siden har jeg ikke hørt noe. (Dette var i juli). Fikk også rekvisisjon til min mann for testing av sæd, men det har vi ikke fått ordnet enda. Hvis den var OK kunne jeg få en laparaskopi for å sjekke om jeg harendometriose.

Så får vi se.

Ønsker deg lykke til, og husk å spørre masse, for jeg glemte jo alle de viktige spørsmålene da...om Pergo og sånt..;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...