Diosa Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg er nå inne i min 7. uke. I går fikk jeg en svak blødning. Det var ikke blod i trusen, men på papiret var det rødt blod. Det sluttet etter ca 1 time. Resten av kvelden og i dag har det vært litt (veldig lite) spotting. Ser litt farge på utfloden. Vi er i den situasjonen at vi akkurat har flyttet til et nytt sted, så jeg har ingen fastlege før 1.november. Jeg har allerede bestilt time da, og da er jeg i min 10. uke. Bør jeg dra til legevakten i kveld for en evt. undersøkelse, eller er dette "normalt" og jeg kan "slå meg til ro" frem til første undersøkelse som er 01.11? Jeg hadde ingen smerter ved blødningen. Jeg har hverken mer eller mindre symptomer på graviditeten før/etter blødningen heller. Alt virker egentlig som før, men jeg blir selvfølgelig litt redd og engstelig. Hvordan foregår en evt. undersøkelse for å sjekke om alt er om det skal - er det UL innvendig? Håper noen kan gi meg gode råd!
rann Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Hei. Jeg har hatt det slikt i 3 uker, har vært på ul 2 ganger og alt er bra. Jeg fikk vite at det er normalt å blø litt i første trimester kommer som regel fra livmorhalsen og at det gir seg om noen uker som regel. Hvis jeg var deg hadde jeg ringt legevakten og spurt. Da får du iallefall slappe litt av. Det går nok bra skal du se. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå