Gå til innhold

våkner selv om jeg ikke skal noe....

Anbefalte innlegg

jeg våkner 3-4 ganger om natten....våkner bare plutselig....ikke skal jeg tisse eller noe.... så ligger jeg bare der....... sikkerlig irriterende...

men faller som oftes i søvn etter 20 minutter....noen ganger så får jeg ikke sove igjen,,,så da ligger jeg bare å leser....

æsj......håper det går over .....

trenger virkelig min søvn.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6619304-v%C3%A5kner-selv-om-jeg-ikke-skal-noe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet.. Er så kjipt. Og uansett hvor tidlig jeg legger meg så får jeg ikke nok søvn pga at jeg er så mye våken. Så da sliter jeg innmari når jeg må opp 5.30 for å dra på jobb. Er så trøtt da noen ganger at jeg sovner på jobben. Må si jeg gleder meg til jeg går ut i perm om 5 uker. Begynner å bli slitsomt...

Høres ikke nå særli ut... mitt problem e at når æ våkna førr at æ må tiss, så tenk å nei æ ork ikke e så trøtt... også ligg æ dær og halv søv ei go stund før æ finn ut at æ må kræk mæ ut av sænga å kom mæ på do... vært mye bedre om æ hadd fått kroppen tel å sjønn at det e bærre å kom sæ agåre først som sist....

Håpa dåkk alle får sov godt i natt da :D

Annonse

Samme her, har vært sånn siden jeg ble gravid men nå blir det bare værre og værre. Har hatt tre netter på rad nå hvor jeg våkner ca. kl 01 og er våken til 3-4-5-6... Skal det fortsette sånn blir det jo bare kos når baby'n kommer, for da får jeg jo selskap om natten:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...