Gå til innhold

oi.... nå tror jeg det skjer noe her gitt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om jeg har begynt å få rier... har skikkelige mensenvondt i ryggen, mensenvondten ligger lissom å murrer hele tiden med små pauser... , og får av og til noen tak nederst i magen/ryggen... den noen som har erfaringer med det?? er dette rier?? har 1.5 time å kjøre til sykehuset,... så jeg tørr lissom ikke drøye den for lenge, selv om jeg er førstegangs..

*håper*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er førstegangs selv, men syns nå dette høres ut som rier?? ring føden å hør da? med 1,5 time å kjøre bør du ikke drøye den nei=)

få høre hvordan det går med deg da!!!

og lykke til =)

Skrevet

Jeg har det slik jeg også, kommer og går. Hadde endel i natt, men vært rolig på dagen i dag... Jeg har hatt både kynnere og mensmurringer, så jeg er veldig usikker på når jeg kan forvente at noe virkelig starter. Noen sier jo at rier er som sterke kynnere (sammentrekninger), men det jeg har mest av nå er mensmurring og tak i ryggen og noe i magen, ikke sammentrekninger i magen som når jeg har kynnere. Hm....Kan dessverre ikke hjelpe deg, da jeg er like nysgjerrig som du om noe er i gang... Eneste jeg veit er at man kan gå slik i noen dager før det virkelig starter.. Har ganske høy smerteterskel også, derfor jeg er ekstra usikker...

Skrevet

Jeg hadde slik murring som dere beskriver de 4 siste dagene før fødselen. Så jeg tror nok ganske sikkert det er noe på gang. Men det er ikke sikkert det blir fødsel i dag :-)

Skrevet

du skjønner veldig fort når det er rier.de gjør jævli vondt, og kommer regelmessig. ta tiden på de, se hvor lenge de varer og hvor lang tid det er mellom dem.

jeg trodde du hadde født nå jeg. hørte på fredag at nå var noe på gang!! var i vanse skjønner du.

hilsen Hildegunn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...