Gå til innhold

Erfaring med TFK Joggster Twist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trodde vi hadde bestemt oss for Simo kombivogn, men har plutselig fått "øynene opp" for 3-hjulingen TFK Joggster Twist. Men er litt skeptisk til stødigheten sammenliknet med en 4-hjuling som Simo kombi (selv om forhjulet kan låses), samt framkommeligheten i vinterslaps. Ellers har den så mange fordeler framfor en stor og tung Simo, at vi vurderer den sterkt.

Noen som har erfaring med TFK, kjenner noen som har prøvd den, eller har andre positive ting å si om den, som gjør at jeg blir overbevist?...

Stellaria

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har kjøpt den, men den står fortsatt til oppbevaring. Har termin om underkant av 3 uker. Er veldig fornøyd så langt!!!! Klart en 3-hjuling kan føles mer ustødig enn en vogn m 4 hjul, men jeg tror ikke det er noe problem. Ser ikke for meg at det skal bli noe problem m den på vinterføre.Er masse bakker her vi bor, så vi ville ha en vogn med håndbrems. Vogna er stilig og tøff, med regulerbart håndtak, og masse fancy detaljer. Gleder oss sånn til å ta den i bruk:)

Forresten, importerte den fra Nederland, via babyjungle.nl. Sparte flere tusen på det.

Skrevet

Takk for svar! Vi har også snakka om å bestille den fra Nederland, da jeg har lest at mange har vært fornøyd med det. Vet du om bagen er godkjent for bruk i bil? Vi tenkte å bruke sete i bilen, men greit å evt ha muligheten.

Skrevet

Hvis du søker på TFK Joggster Twist på Forum (øverst til venstre på denne siden) vil du få opp masse erfaringer fra tidligere debatter :-)

Skrevet

Bagen er godkjent for bilsikring, men Simo bagnett passer ikke. Det gjør Acta Graco sitt bilsikringssett, vi bestillte det hos barneutstyrsbutikken og det kostet ca. 1300 kroner.

Gleder meg til å ta vognen i bruk og vi bestilte den også fra Nederland og er kjempefornøyd med servicen der:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...