Gå til innhold

Jeg er så lei bedre vitene folk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som mange av mammaene her inne.. Som sier att du skal bruke det og det bilsete, andre billigere seter er for dårlig - og du bryr deg da ikke like mye om dine barn som dem med masse penger som kan kjøpe de dyreste.. Dem som mener att det er kun Reima og Troll som er vinter dresser verdt å bruke, alle de andre dressene er for dårlig.. Samme med vintersko og sånne ting..

Kan dere ikke skjønne det at vi har ikke alle like god råd, noen kan kjøpe alt som er dyrt og flott andre kan ikke... Selv har jeg av erfaring funnet ut at det er ikke alltid de dyreste dressene som er best, samme når det gjelder sko..

Kan ikke mammer her inne få gjøre som de vil.. Og selv om noen kommer med spm, så trenger dere ikke være så frekke hele tiden.. Dette var tidligere et koselig forum, nå er det bare hets og dritt slenging..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt enig med deg,

Ikke alla har råd til att køpa dyra klæder hela tiden eller skor,

jeg bryr meg ikke så mye om merke eller så bara att det sitter bra på barna mine,

men noe som er irreterandes er ner andre mammor/pappor personer spørr hvorfor jeg ikke har køpt de og de før de ska ju vara så bra..

hallåååå alla har ikke råd til det

Skrevet

Det er veldig ofte at det ikke er det dyreste som kommer best ut i test. Jeg synes man skal se på hva man har å rute med, og så velge utifra det. Det er bare tull å ruinere seg på dyre merker når det finnes masse som ikke er så dyrt, men som funker helt fint. Tror nok mye av det presset man føler skyldes at mange blir foreldre i godt voksen alder, og mange har god råd, dermed blir barna nok et utstillingsvindu for god råd og god smak. Det beste er vel om man kan heve seg litt over alle bedreviterne og handle ut ifra egne forutsetninger. Man kan også få veldig mye fint brukt. Ta en titt på Finn.no!

Skrevet

Helt enig!

Ang parkdresser så virker det som om 'alle' har reima eller troll, og hvis du ikke har det, er du en dårlig mor som ikke bryr deg om barnet ditt! Hadde ikke hørt om de merkene engang før jeg leste det på dette forumet!

Kjøpte selv en parkdress på Lindex, er kjempe fornøyd!

Ang bilsete så er jeg fornøyd med det jeg har, husker ikke merket engang, annet enn at det er en maxi cosi sete. (Det finnes jo mange typer av de...)

Vintersko kjøpte jeg Coop sine til 199,-, er superfornøyd!

Hilsen en som ikke bryr seg om barna sine, siden det ikke blir det dyreste til barna...!

Skrevet

Du har så rett, så rett, HI:) Umulig å ikke bli kalt en dårlig mor her inne, det finnes alltid noe andre kan sette fingeren på! Enten man bruker middagsglass, ikke lager maten hundre prosent fra bunnen av (aller helst skulle man vel også hatt eget drivhus, slik at man dyrket maten selv), enten man sender ungene i barnehage, eller ikke gjør det, om man kjøper dyrt eller mindre dyrt, om man bruker tøybleier eller papirbleier, om man er alenemor eller to foreldre, osv, osv, osv......

Ja, ja, hvis man er uskikket som mor av slike grunner vil jeg tro barnevernet vil få meeeget travle tider fremover!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...