Gå til innhold

Julestemning!!

Lolita<3prins&prinsesse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter på jobb nå i ettermiddag, og spiser mandariner!

Mmmmm... Lukta minner meg så om jul, og jeg gleder meg enormt mye til jul i år!

Julebrus, julemarsipan, pepperkaker og ribbe... nam nam nam... hehe..

Gleder meg faktisk til å henge opp julegardiner og pynte til jul! hihi..

Noen flere som gleder seg veeeeldig til jul? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaaa! Jeg gleder meg noe helt vanvittig! Vi skal hjem til mamma og pappa i jula. Ingenting som er bedre enn en god gammeldags mammajul! Var hos svigers i fjor og det var ikke det samme nei.

Gleder meg til å bake, pynte, hente juletre, osvosv. Faktisk gleder jeg meg til å gå i kirka også. Skikkelig julestemning der.

:o) O jul med din glede!

Skrevet

Ja, julen er best sammen med mamma =)

Jeg tror jeg kunne begynnt nå allerede me pyntinga!

Og vaskinga da. =)

Vi var også sammen med svigers, og det er som du sier, ikke helt det samme.

Tror dette blir en helt fantastisk jul, med stoooor mage. =)

Skrevet

O jul me din glede, kan du komme før?? :o)

Jeg er så glad i julen, elsker å pynte, bake og stelle istand... Leste nett på ikea at de begynner jul på fredag:-) Må nok en tur der i helgen... Vi skal også ha min mamma jul iår.. Stor som en flodhest kommer jeg til lå være, men bare kjekt det... Blir noe helt spesielt denne gang..

Skrevet

åååjaaa, jeg gleder meg veeeldig til jul:o) Jeg har termin 15 desember, og har tenkt å pynte og ta inn jula i midten av november i år. Jeg gleder meg sånn til det, tenk da, masse røde ting og nisser og julegardiner, bake pepperkaker og hele gullfiskbollen (tom og uten vann seff:o)) full av mandariner. Og sist men ikke minst kongerøkelse. Jeg gleder meg som en liten unge til jula i år. Håper bare babyen kommer ut før jul, og ikke i jula.

Skrevet

Jeg gleder meg kjempemasse :-) Har aldri gledet meg så mye som nå faktisk. I går kjøpte jeg gavepapir og bånd...Har lyst til å pynte til jul..Og har SÅÅÅÅÅÅÅ lyst på pepperkaker! Skrik!

Skrevet

Ja kan vi ikke bare ringe jula inn nå? Så får vi begynnt på alt det som vi vil gjøre! =)

Bake, pynte, spise, vaske, pakke inn gaver, åpne gaver... Oioioi, jeg gleeeedeeer meeeeg!

Skrevet

Hei.

Ja jeg også elsker jul. Har kjøpt KK's juleblad i dag for å få litt inspirasjon. Vi skal også hjem til mamma og pappa og feire jul i år. Gleder meg til mammas hjemmelagede karameller... MMMMM.

Julebrus og julekaker, ribbe og presanger.

La det bli jul fort.

Skrevet

Så gøy å høre at det er flere som venter på julen..:)

Jeg er da nesten verre enn ungene jeg...Er godt i gang med julegavene så nå kan adventstiden komme med gløgg og pepperkaker slik at jeg kan begynne innpakkingen og forbredelsene;)

Skrevet

Fikk og en helt vanvittig julestemning i dag! Var hos svigers og spiste kaker og hadde rød duk og så feiret di jul på TV og :-P

Skrevet

Noen som vet om steder de har begynt å selge innpakningspapir som passer å bruke til julegaver?

Ikke bestemt meg om jeg skal bruke julegavepapir eller gråpapir...

Havner sannsynligvis på det siste, dog hehe

Eller ensfarga julegavepapir... Pleier ikea å ha det?

Skrevet

Gå å se på en hobbybutikk, kanskje de har julegavepapir. Tror panduro har det.

Skrevet

Jeg gleder meg åsså så sinnsykt til jul!!!

Men for første gang ska vi være hos svigerforeldrene mine.. Jeg har flere småsøsken og føler ikke at det er helt jul uten unger på selve julaften.. menn,menn.. En liten fordel er at da blir vi hjemme hos mamma og pappa neste år når vi har et lite nurk sammen med oss=)

GLEDER meg til juleforberedelsene...!!!

for ikke og snakke om juleribbe, kalkun, pinnekjøtt..!! Får vann i munnen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...