Loise 2barnsmor ღ Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Heisann... Du var jo så spent i går,, hvordan gikk UL i dag??? Jeg venter spent på rapport.. !! klem 18+6
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 9. oktober 2006 Svarer meg selv her, jeg hadde visst bare oversett innlegget ditt om UL... gratulerer på nytt!!
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Det gikk kjempe bra! Har skrevet et innlegg litt lengre ned, men jeg gjentar mer enn gjerne Vi får en liten gutt, og han var så fin og aktiv inni magen. Rørte masse på seg lå blant annet og gned seg i øynene Fikk tatt alle mål, og alt var helt perfekt! Virkelig en helt fantastisk opplevelse! Har vært ute og shoppa litt blått tøy nå da, det er jo så søtt Fikk dere vite kjønn når dere var på ul?
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2006 Ja, jeg såg det andre innlegget litt sent bare.. Så gøy at du har hatt en så fin opplevelse.. Det hadde jeg også,, det er ikke mindre stas med UL selvom det er nr2.. !!! Vi vil holde kjønn hemmelig denne gangen. Gøy å ha noe å vente på.. Vi visste det på UL med førstemann og jeg har litt lyst å gjøre ting annerledes med nr2.. Men kanskje jeg tar en titt igjen på jobben (har tilgang til UL på jobben) og ser om jeg kan se kjønn.. sånn for meg selv.. hhii Klem
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Åhh, jeg gleder meg og... Skal på UL 1. november. Gleder meg til å se hvor stor babisen har blitt.
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Ja, lykkebarn - det er virkelig noe å se fram til! Håper du får en like positiv opplevelse av det som vi hadde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå