Gå til innhold

Vet dere hva legen sa idag??(siden jeg er så godt i gang med å klage..)

Anbefalte innlegg

Han prøvde bare å være morsom da..men jeg syns IKKE det var morsomt!

På begynnelsen av svangerskapet gikk jeg ned i vekt,og la ikke på meg..Det var han bekymra for..

Nå har jeg lagt på meg 12kilo.. Så sa han: det er bra du begynner å bli feit!!også lo han..

for det var jo kjempemorsomt..NOT!

føler meg ikke tjukk altså,men alikevel følte meg jo "finere" før, i vanlige klær osv..

Nei nå skal jeg slutte å klage!!

Fortsetter under...

Jeg kan le av det nå, men etter å ha hatt tre LATE sommerferie uker kom jeg tilbake på legekontoret. På litt over en mnmd hadde jeg lagt på meg 6 kg. Vet dette er mye, men han spurte meg om jeg hadde hatt en fin ferie. Jeg svarte ærlig ja! Kommentaren jeg fikk tilbake var "Men nå er ferien over vet du, og du kan begynne å bevege deg litt!" Var ikke så stilig der og da, og jeg satt stille hele den dagen bare på trass:)

Vekta går veldig i rykk og napp. På den siste mnd har magen min blitt mye større, men jeg har ikke lagt på meg mer enn 1 kg. Selv om jeg spiser det jeg kan komme over av søtsaker!

Si han det en gang tel får du svar me at.. du sånn si man ikke!!! Hadd en sjæf som va heilt håplaus... han tråkka i salatn kvær dag... bei mest irritert på alle dem som hadd jobba i lamme han i ti år som fortsatt fyra sæ opp over komentaran hannes... Han ba jo om unnskyldning og bei jo lei sæ når han fikk beskje om at man ikke sa sånnt.. han vil jo ikke sår nån... :D Kanskje lægen da lar vær å si det tel andre da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...