Gå til innhold

Oktober: Er sååå lei!!


sommerbarn:-)

Anbefalte innlegg

Har tre dager til termin og er såå lei. Har masse kynnere som tar tak i mage og ryggen hele tiden, ordentlig vonde er de. Huden på mage og rygg er kjempe stram og sår. Men det værste er bekkenet. Klarer knapt å gå. Bare å bevege seg er kjempevondt. Å sove om natten er vondt, bare det å snu seg er smertefullt. Helt stiv! OG i tillegg er jeg blitt forkjølet!!

Føler meg helt dritt, og en dårlig mor for 2-åringen min!

Måtte bare få ut litt " stakkars meg " følelser!

Vil føde nå!!!

lykke til alle andre som sliter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler med deg. Har det på samme måte bare at det er 12 dager til termin. Jeg er ikke ordentlig forkjøla, men jeg kjenner symptomene som er på vei. Min 2 åring har akkuratt vært sjuk og da pleier desverre jeg også å bli det. Føler ikke helt for å være sjuk nå, trenger de kreftene jeg har igjen til fødselen.

Jeg kunne godt tenkt meg å bli ferdig nå - hva med til helga for eksempel. En ypperlig tid å føde på spør du meg. Men det er det vel egentlig ingen som gjør. Ungen kommer når den vil den, men den kan godt ville det samme som meg. Er du ikke enig.

Lykke til og håper du slipper å gå lenge over tiden.

 

Klem fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner akkurat hvordan du har det. Har selv termin den 15 oktober og er drittlei nå. Har fått strekkmerker på magen nå pga at huden er kjempestram og føles som jeg vil sprenges. Irriterende at de skal komme nå på slutten når jeg ikke har fått de før nå. grrrr

Har vært tålmodig lenge nå og ikke klaget på noen ting men idag er jeg rett og slett lei.

 

Lykke til alle sammen som har termin i nærmeste fremtid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har min fulle forståelse for jeg har det på akkurat samme måte!

Forkjølelsen begynner å bli bedre - men er nå 2 dager over termin. Magen er stram og huden sår - det er umulig å sove, sitte, gå, ligge... argh :-(

 

Har vonde kynnere hele natten og hyppigere på dagen også... mensmurringer, vondt i ryggen... løs i magen... men ingen baby er observert på vei ut foreløpig. herlig

 

Har ikke klaget før i svangerskapet - men NÅ er jeg lei!

Godt vi kan sutre litt sammen.

 

Håper vi føder idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...