ludvig Skrevet 9. oktober 2006 #1 Del Skrevet 9. oktober 2006 6/7 uker er så langt jeg er på vei, synes ukene står helt i ro, selv om dagene flyr. Merker at jeg har store unger nå og såå mye bedre tid til å tenke og vente og vente litt til. det blir bedre når jeg er over de første tolv ukene for da vet alle det, men nå er det bare en søt liten hemmelighet kun for de mest betrodde. Gleder meg til å fortelle dem at vi skal ha en baby, ser for meg en sur og en blid, men det er helt greit. Vet jo at de begge synes det blir kjekt når det skjer. Skal bli tante igjen og. Til et dårlig planlagt lite nurk, de skal ha 7 uker før meg, så det er offisielt. Litt rart å få den beskjeden to dager etter at jeg fant ut at jeg var gravid selv. Men fristet ikke så veldig å si det når vi vet at de egentlig er litt bekymret for hvordan de skal få ting til å gå rundt med et barn til. Er litt spent på hva omgivelsene kommer til å tenke/si. Vi har jo to som begynner å bli stor og så begynner vi på'an igjen. Men vi gleder oss, spesiellt min mann, han gleder seg velig. Er bekymret for at det skal være velskapt, men det har han vært hver gang, så det er normalt... Tyter om blodprøver og UL, fostervannsprøver, han ønsker å fjerne det dersom det ser ut til å ha downs. Jeg er mer avslappet, det som skjer, skjer. Det var litt om der jeg er i min lille verden, så får vi håpe at ukene får litt fart på seg.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6618726-uke-67-og-tiden-st%C3%A5r-stille/
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 10. oktober 2006 #2 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hei Ludvig! Tiden står litt stille her også hvis det er noen trøst. Jeg gleder meg til vi har noen uker til på baken, da er det litt lettere å lene seg tilbake og ruge. Jeg har allerede fortalt den søte hemmeligheten til noen få nære utvalgte. Synes det er koselig å dele med noen. Alle blir veldig glade på våre vegne... Det er mange ting å diskutere i forbindelse med FVP, Duo og hva det nå heter alt sammen. Det er bra at man har litt tid på seg til å få tenkt og diskutert seg til enighet. Gøy med en engasjert mann da. Vi er nok ganske enige, og jeg er spent på hva legen sier... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6618726-uke-67-og-tiden-st%C3%A5r-stille/#findComment-6627798
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå