Gå til innhold

Fra mars-klubben og hit....vil bli kjent med dere!

Anbefalte innlegg

Hei kjære alle prøvere!

For litt over to uker siden var jeg gravid med en liten gutt, Lucas.

Han ble dessverre født så altfor tidlig og døde kort tid etter fødselen.

Har hatt det fryktelig tøfft siden 22 september, men livet må på et vis gåvidere likevell, har dessuten en liten gutt på snart fire år som trenger mammaen sin.

Ønske om å få et barn til er veldig sterkt, men for å være helt ærlig så vet jeg ikke riktig når vi vil begynne med ny prøving, jeg bør i hvertfall ha ettpar menstruasjoner først,-for å rense opp i livmora. Dessuten er det greit at kroppen tømmer seg for alle hormoner. Har nettopp blitt kvitt melka i brystene mine nå, så det er ikke bare lett...

Enn så lenge, vil jeg ønske alle sammen lykke til med prøvinga, jeg skal si ifra når vi også er igang med prøvinga!

Med vennlig hilsen Maja-mor

Fortsetter under...

Ord blir fattige.....sender deg trøsteklem............kan ikke tenke meg hvor grusomt du må ha det.....

Velkommen hit..og jeg håper du slipper å være her lenge......;)

Ble litt sjokkert først..du har likt nick med ei anna ei her inne...hehe..

skjønner så godt hvordan du har det! vi mista gutten vår i 9.måned. han døde rett før fødselen:( det er en tøff tid, men som du sier livet må videre. vi har også en gutt fra før på9 år som trenger oss:)

lykke til ! vi bynnte prøvinga før første mens da:p men der er vi forskjellige. vi er i 2 pp nå

Så forferdelig trist :o( Dette må ha vært ditt verste mareritt! Jeg kan ikke forestille meg hvordan du har det!

Du er hjertelig velkommen inn hit når du vil begynne prøvingen! Vi skal støtte deg ;o) Kos deg masse med gutten på 4 år!

Sender deg en stor, god og varm trøsteklem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...