Gå til innhold

Erfaring med akupunktur og akupressur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag hadde jeg en nydelig time med aromaterapi, som jeg fikk i bursdaggave av samboeren. Jeg ble var en diplom hun hadde, og snakket litt med henne etterpå ang akupressur og barnløshet. HUn kunne prøve å hjelpe meg, sa hun, men ville nok anbefale meg å ta en nål i øret også, i tillegg til akupressur. (Jeg synes det ser skummelt ut med akupunktur). Jeg er jo villig til å prøve ALT nå. Noen som har noen erfaring med akupunktur eller akupressur?

Jeg har startet med Pergo, uten at det fungerer så bra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

Har ike noen erfaring med det, men jeg har brukt fotsoneterapi selv, med god effekt. Men hva som var best av alt det jeg har prøvd, vet jeg ikke. Kanskje det var en kombinasjon? Iallefall, dette er det jeg har gjort: Mislykka forsøk med pergo i sept 05 (ble syk av alle bivirkningene...), hadde laprascopi i des. 05, begynte på metformin i april 06, begynte hos fotsoneterapeut i gang i uka i mai, gikk ned i vekt med fedon 10 kg fra april til juni. Fikk mensen tilbake (hadde vært borte siden p-pille stopp sept 04...) i slutten av mai, fikk pergo kur i juli, og ble gravid på den! Er nå 12+3!!! Det hører også med til historien vi var til forsamtale på ivf klinikk i april og juni og gyn. der mente at vektreduksjon, metformin og etterhvert mens med påfølgende pergo kur ville gi de resultatene det faktiskt gav! Er veldig glad jeg slapp ivf, og tror at kombinasjonen av det jeg har gjort har ført til at vi nå venter vårt første barn i april :-)

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...