Gå til innhold

Anita65..

Dingeling

Anbefalte innlegg

Hei på deg..

nå er jeg skikkelig nysjerrig på hva jentene sa om babygutten??

regner med at dem ble glade.. =)

min frøken på 7 år hadde helst sett at d ble jente men noen ting rår man ikke over liksom..

i kveld skal jeg på nattevakt og d gleder jeg meg til.. godt å jobbe litt i ny og ne..

selv om jeg vet at nattevakter ikke er bra så har d fungert kjempefint for meg,men så har jeg ikke problemer med å sove hverken før eller etter jobb.

men d kan jo fort snu..

ha en fin ettermiddag.. =)

Fortsetter under...

HEI !! Her er jeg igjen..Det har vært høstferie her oppe i Trøndelagen, og hele familien har vært på hytta i 1 1/2 uke; derfor har jeg ikke vært på nett. Men nå er jeg tilbake - og vi har fortalt jentene den store nyheten at de skal få en lillebror !! Det var nå på tide da - jeg er 22 uker på vei nå. Hadde ikke gått an å utsette å si det lenger, for magen synes, men er ikke kjempestor da..

Jentene ble elleville ! Først trodde de det ikke helt, og spurte om jeg tulla...De hadde nok ikke venta dette, men de synes det er supert !! Og en BROR, det var stas ja, men som de sa, det spilte ingen rolle om det var jente eller gutt. De fikk se ultralydbilder, og det var spennende asså. Jeg har lovt de å få kjøpe et sett klær hver til lillebror, og det gleder de seg til !! De har også snakka om at babyen skal få sitte på fanget, kose med han, være skikkelige storesøstre. Denne karen tror jeg må bli bra bortskjemt ja !!Så det blir trivelige tider framover. Nå skjønte de også hvorfor vi har snakka om å kjøpe større bil, en med flere seter i...

Hipp hurra, det er så godt å vite at de gleder seg sånn, selv om de må vente enda 4 mnd.

Heisann..

jeg er nå i uke 25 og har skikkelig mage,men den har vel kommet de siste 3 ukene og det til gangs. selv om jeg har hatt mage lengere enn det..men bare myye mindre..

koselig at jentene ble glade.. min frøken går å koser med magen min nesten hver dag og snakker med lillebror..må nesten le litt av henne..

Hei ! Ja, det er bra stas med lillebror ja. Kan tenke meg at jenta di er spent og gleder seg, ho er jo ganske stor når ho blir storesøster. Det har sine fordeler det også, tror det blir mye hjelp å få av de som er større. De er jo så store at de blir ikke sjalu, regner med at både di jente og mine blir veldig omsorgsfulle !! Forresten var jeg og handla til lillebror i dag :) To sett, det ene i offwhite/ natur med noen dyr på, sparkebukse og jumper (kapphal), det andre er en jakke og bukse i myk fleecelignende stoff i lyseblått, offwhite, brunt. (HM). Og 4 bodyer i lysblått og hvitt. Stor stas med de først klærne, hehe. Minstejenta har allerede sett de, og ho syns de var kjempefine. De andre to skal få se når de også er ferdig på skolen. Moro!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...