ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Svarer her jeg.. orker ikke svare på den negative tråden:) Jeg er på dag 47 i dag og ingen tegn til verken el eller tr ( Så det blir nok en laaaaaaang syklus.. Vurderer å ringe legen, siden jeg gikk på provera for å få tilbake tr for 2-3mnd siden.. kansje jeg må igang med det igjen!! Du venter vel el snart du?? Så du var ferdig med tr for ikke lenge siden..
Sussa85 - snart 2? Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 så hyggelig med en positiv tråd:D Kjedlig med lange sykluser...jeg vet alt om d:( Ikke hatt en syklus under 35....denne ble 40 dager..... Var ferdig med tanta i går jeg:) Så blir vel el om 20-25 dager da tenker jeg...blir vel nok en lang syklus tenker jeg:) hehe..men orker ikke stresse med det denne mnd....alt for mye som foregår til at jeg kan tenke på å bli gravid...men blir jeg d så blir jeg d.... Håper virkelig du er gravid:) DU fortjener det virkelig
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2006 Takk for det!! Kan jo være at det er det som skal til da, at dere ikke tenker så masse på det!! Håper det.. For min egen del testa jeg negativt i dag, så jeg bare venter på tr.. men temper jo da, så jeg vet at jeg ikke har hatt el.. Litt kjipt egentlig!
Sussa85 - snart 2? Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 jaja..håper d da..men vet ikke om jeg burde bli gravid denne mnd engang..hva om d blir for mye følelser?..... Funderer på å skaffe meg nytt nick jeg og starte på nytt....nicket mitt blir jo fprbindet med noe negativt..men samtidig orker jeg ikke være så "feig" at jeg gidder å bytte heller..... sikker på at du ikke har hatt el altså? det er utrolig kjipt...du sier du har prøvd provera..men hva med pergo?
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2006 har ikke fått snakket med legen ang pergo enda.. siden tr ikke kommer skikkelig tilbake enda! Men skal ta en prat med han..) Jeg syns ikke du bør skifte nick jeg, folk må da forstå at du er i en vanskelig for tiden.. Ikke la dem knekke deg du!! Dessuten er det ikke DIN feil at denne siden har blitt som den har blitt..
Sussa85 - snart 2? Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 okey..ja d bør du da ja:) kan være lurt... Nei ....orker ikke skifte nick..er så feigt..men frister i blant ja...det virker som enkelte mener jeg alene er feil i at siden er blitt som den er blitt...det som er så trist
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2006 huff, ikke lett å vite hva man skal gjøre iblant nei.. Men tror nok det er flere enn meg og sanne som mener at du ikke er skyld i at denne siden har blitt en krangleside.. Hvor er det blitt av Maja-Mor forresten?? Lenge siden jeg har sett henne her inne nå..
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 Heisan, snik leser innlegget her! Jeg er ikke blant de ivrigste her inne på å svare på innlegg, men jeg leser MYYYYYE, og jeg kan med hånden på jeg si at Sussa er IKKE årsaken til all kranglingen her inne. Tror nok det er bare enkelte her inne som trenger noen å skylde på!
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2006 Så koselig at det er flere av oss som mener det da, barney!! c'',)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 9. oktober 2006 #10 Skrevet 9. oktober 2006 Tror ikke majamor orket dette styret mer jeg...og d skjønner jeg godt....men kan ikke dere som støtter meg hjelpe meg med å stå imot litt da?...føler meg nesten alene...sanne har støttet meg en del..jeg har bedt om unskyldning..men det godtaes ikke engang.......
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 9. oktober 2006 #11 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg tror det beste er å la det ligge, slik at det roer seg. Da tror jeg faktisk alt er glemt om en liten stund. Bare slutt å svar på de innleggene!
Sussa85 - snart 2? Skrevet 9. oktober 2006 #12 Skrevet 9. oktober 2006 Det har jeg joprøver noen ganger nå....men noen fortsetter å dytte opp innleggene....orker snart ikke mer nå......skulle aldri ha kommet hit med problemene mine......nok med pappa akkurat nå....sukk
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 9. oktober 2006 #13 Skrevet 9. oktober 2006 Oj, hva er det som har skjedd med pappa'n din? Det har jeg ikke fått med meg?..
Sussa85 - snart 2? Skrevet 9. oktober 2006 #14 Skrevet 9. oktober 2006 Tør ikke dytte innleggene opp igjen jeg..fare for å få kjeft over at jeg syter igjen.... Men pappa har gitt utrykk for at han ønsker å ta livet sitt..gitt uttrykk for det på forskjellige måter....han tror d vil være bedre for oss på lang sikt..han er langt nede.....jeg holder på å droppe ut av skolen pga av dette..sliter fælt..får ikke skrevet oppgaver eller noe.... Så bim er liksom blitt trøstestedet mitt.....men .....det ser jo ut til å gå helt galt..jeg er jo "oppmerksomhetsyk", og ikke alle tror på dette med pappa engang...var vist syk fordi jeg kunne sitte her på bim...burde komme meg ut å gjøre noe med det...fikk jeg beskjed om.... Hvor er du i syklusen forestn?
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 9. oktober 2006 #15 Skrevet 9. oktober 2006 Uff, stakkars stakkars deg, vet faktisk ikke hva jeg skal si, du må jo bare ha det helt forferdelig *trøsteklemmer*.... Skjønner godt da at det blir ekstra tungt for deg med krtikken her inne, men forsøk bare å styr unna - tror faktisk at det er den eneste løsningen for øyeblikket! Jeg er kommet til dag 15 i syklusen, forrige syklus var på 38 dager - har PCO, så skal være glad for at jeg har mensen i det hele tatt. Tyr vel til Pergo etterhvert hvis det ikke skjer noe. Det var slik jeg ble gravid med første gang!
Sussa85 - snart 2? Skrevet 9. oktober 2006 #16 Skrevet 9. oktober 2006 Ja du har vel rett.....men er lært opp til å forsvare meg selv..det er vel prob...hehe.... Jeg funderer på dette med PCo..hvordan finner jeg ut om jeg har det? ..må jeg til legen?.... Huff..håper du slipper pergo...det skal vist ikke være noe særlig så du har en liten en fra før?
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 9. oktober 2006 #17 Skrevet 9. oktober 2006 Ja, jeg har en gutt fra før, som jeg ble gravid med med hjelp Pergo. Jeg hadde ingen bivirkninger når jeg gikk på det, men vet at andre syns ikke det er noe. For å finne ut om du har PCO, må du til gynekologen for å ta UL av eggstokkene, samt ta endel blodprøver. Får håpe du ikke har det da!!
Sussa85 - snart 2? Skrevet 9. oktober 2006 #18 Skrevet 9. oktober 2006 okey:) håper pergon er like snill mot deg denne gangen da:) krysser for at du får hjelp! neida..tror ikke jeg har PCO:) ting tar tid...og d er jo greit d....blir ett halvtårsprøving nå....syns det kan klaffe snart da..hehe...vil ikke bli sliter jeg.... Er for tidlig å sjekke om ting ikke stemmer.....men burde lære meg "stress" ned teknikker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå