Gå til innhold

Jeg er så sint hele tiden! Noen som har gode råd?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i 8.uke nå, og jeg er vanligvis ei sprudlende og glad jente. Men de siste to ukene har vært et helvete på jord. Jeg går rundt som et lemen fra jeg står opp til jeg går å legger meg. Av og til føles det som om jeg er i ferd med å få et sammenbrudd. Jeg og samboeren min krangler mye fordi jeg er ute av stand til å ta i mot konstruktiv kritikk. Jeg blir sur for alt, og føler at verden er i mot meg. Jeg greier ikke spise så sunt som jeg har planlagt, jeg får ikke på meg alle de klærne jeg vil ha på meg, jeg har dårlig råd, jeg har alltid fett hår, jeg tisser hele tiden, jeg har luft i magen, jeg får ikke sove ordentlig. Alt dette gjør at jeg tenner på alle plugger, og det skal ingenting til før jeg begynner å grine. Jeg regner med at jeg er en svææært vanskelig person å leve med for tiden. Men jeg vil ikke være sånn! Noen som har noen gode råd til meg?? I dag har jeg pyntet meg litt ekstra for kjæresten min, og jeg tenker å ordne middag til oss. Kjæresten har ikke kommentert noe som helst, og har så vidt sagt hei til meg i dag. Jeg er i ferd med å eksplodere...what to do???!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg litt igjen. Greide å bjeffe på en kollega av meg (han har alltid vært irriterende, men nå snappet deg for meg). Tror det er fint lite man får gjort, nytter ikke å telle til 10 en gang på dette. Men det går over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud! Jeg trodde dette innlegget var postet av meg!!!! Har det akkurat som deg om dagen. Heldigvis er mannen min å jakt og blir borte hele denna uka også! Men stakkars lille gutten min på ¤år lurer på hvem det monsteret er og hva det har gjort med mamman hans! Jeg kjefter på han hele tiden, å sitter igjen med driiiit dårlig samvittighet!!! Men han tøyer grensene mine veldig om dagen, han har ikke vært sånn på lenge!!!

 

Jeg har også fett hår, oppblåst mage, trange bukser, spiser mer enn planlgt, tisser konstant og sover dårlig! Går rundt som en søvning bombe som bare venter på å eksplodere!!!!

På toppen av dette kalller svigermor meg for ANITA!!!!! Å det er navnet på eksen til mannen min, som jeg aldri har tålt trynet på!!!!!!!!!! Det er snakk om 20-30 ganger i løpet av 4 dager altså!!!!

 

 

VRÆÆÆÆL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! samboeren min og meg satt og leste innlegget ditt- og hans råd til deg: be kjæresten din lese det du skrev her på innlegget ditt:)

 

 

(viste sambo nettopp hvordan jeg beskrev min uke 7 inne på terminklubben juni, han synes det var moro å lese hvordan jeg følte meg-- ikke alltid så lett å forklare face to face....)

 

lykke til! hehe- håper han "gidder å se på de der teite nettsidene" da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt likt meg også! Er så sint hele tiden at jeg føler meg som en tikkende bombe! Men kommer mye av at kjærsten min egentlig ikke skjønner hvorfor jeg er sliten og ikke i form hele tiden. Jeg er trøtt og slten og legger meg tidlig. Det er noe han da synes er kjedelig siden da blir han sittende oppe alene.... Huff,stakkars mann... Han må jo skjønne at jeg er litt sliten også da!! kan ikke skjønne at det er noe å bli sur for hele tiden! Dette krangler vi masse om... Men det blir vel bra etterhvert..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som hjelper er vel å ta tia til hjelp. Lettere sagt enn gjort men.

 

Uff jeg sitter igjen med en ekkel følelse, klikket helt for meg i stad. Som jeg har skrevet i ett annet innlegg her nå så har jeg ikke fått sovet i natt, mye tanker som svirrer. Så når klokka var halv sju vekket jeg mannen (som begynner på jobb sju), sa at jeg ikke hadde fått sovet og hinet fint om han kunne levere minsta i barnehagen, forsto fort at det kunne han ikke (de åpner kvart over sju) så da ville han kommet en halv time for sent på jobb. Da ble jeg bare så sur, heiv meg opp av senga og slo lyset på med ett smell og rev opp skapet for å leite etter bukse. Fant ikke den buksa som jeg hadde tenkt så det endte med at jeg reiv alle buksene ut av skapet i sinne. (Og jeg som akkuratt har brukt en dag på å rydde i skapet etter sommerklær ble lagt bort) Grrr.

 

Hehe det hele er jo litt komisk, men ikke der og da, og ekkelt når han er gått på jobb når jeg var så sur :( Så håper han ikke får en for dårlig dag på jobb, kansje jeg skulle sendt en tekst mld, men vet ikke om jeg er klar for det, hihi.. stakkars mannfolk ;) Eller egentlig ikke....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er godt å høre at det er flere som meg der ute asså! Jeg har liksom ikke oppdaga det selv på ordentlig før venninnene og vennene + samboeren opplyste meg om oppførselen min. Jeg har på en måte levd i min egen verden for tiden, helt oppslukt av mine egne følelser og behov, og har faktisk ikke tenkt på at jeg bahandler de rundt meg ganske dårlig. Jeg hadde en laaang samtale med samboeren min i går, hvor jeg fikk sagt alt jeg hadde på hjertet. Ting som jeg hadde holdt inne i meg selv i lang tid og som har forårsaket at jeg har gått rundt som en tikkende bombe. Han sa at det var viktig å fortelle om følelsene mine, og at ingen følelser var for dumme til å snakke om. Han minnet meg nok en gang på at menn ikke er tankelesere, og at det eneste som hjelper er å huke tak i han og si at jeg vil prate om noe. Jeg skal innrømme at jeg har vært veldig flink med "silent treatment" de siste to ukene, noe som har gått min kjære på nervene. Forståelig nok!!!

Så, alle mine gærne søstre, det er en prøvelse for mannen også dette her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev også et innlegg om dette på mai klubben for ca en uke siden:-) Jeg er også veldig plaget med sinnet mitt, og det er ikke bare hjemme jeg sliter men også ift mine kollegaer - som synes jeg er en skikkelig bitch om dagen. Jeg er 8+2 i dag, og synes så merke at sinnet har gått litt over de siste dagene - nå begynner jeg heller å gråte istedet for å hyle og skrike (men gjør det også) Jeg ble sykemeldt 50/50 i dag fordi legen tror det har noe med at jeg er sliten fordi jeg jobber veldig lange dager, at sinnet og det andre blir forsterket. Så vi får håpe at litt ro hjelper. Hvis ikke er jeg redd jeg står uten både mann og jobb om 9 mnd:-) Uff - det er ikke noe moro å være sånn.... Jeg er en relativt tempraments full jente til vanlig også, kanskje det er sånn med dere andre også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...