Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Er det noen som vet hvordan man kan laste ned sanger fra limewire for så å overf¢re de til ipoden...?? Jeg greier det ikke, men vet at det går.. Takker for all hjelp
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Har du itunes på maskina di da? Må jo "igjennom det " for at du skal få det over på ipoden.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 ja det har jeg... Vet du hvordan jeg gj¢r det?
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Har de sangene du lastet ned kommet inn i itunes da? Hvis ikke må du få de over dit. Jeg har mac, så det fikser det av seg selv. Men, jeg vet ikke helt med vanlig pc. Men, for å få de over på ipoden må de være i itunes ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Ja de er der under Shared files.. Får pr¢ve meg litt frem jeg.. Det skjer i alle fall ikke automatisk.. *sukk*.. Ja ja takk for svar i alle fall da=)
chill+enda en til Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Du kan jo bare merke de der de står fedrig nedlasta i Limewire, og dra de over i spillelista i itunes.. og laste det ned deretter.. Sånn ca har iallefall jeg gjort det.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Det gikk ikke paa min.. Men det jeg gjorde var aa gaa paa library i Limewire saa merket jeg sangen, trykket explore og saa open og saa la den seg automatisk inn i itunes.. Jippi naa har jeg mange fine sanger paa ipoden min som jeg ikke har brukt paa ca 3 mnd Takk for alle svar. Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå