X_eNa*william-18*10 Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 er det flere her som har fått høyt blodtrykk nå på slutten av svangerskapet? har termin i morgen. Men jeg var på føden i dag og de tok og skjekket at bebisen hadde det bra.og heldig vis hadde han det ;D
baby3-2013 :) Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har også termin i morgen og var til ekstra sjekk på sykehuset i dag pga smerter i mellomgulvet. Da viste det seg at blodtrykket har steget. Har ligget på 115-120/70-75 i hele svangerskapet, men nå er det blitt høyere 130/90 faktisk. Legen sa det ikke var noe å bekymre seg for, at det var helt vanlig nå på slutten. Babyen hadde det bare bra :-)
Prins&Prinsessa Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Er i uke 38 selv nå. Og har hatt ganske høyt blodtrykk ved kont. onsdag. da sa jordmor at det kunne være 3ting: 1. fødselen nærmet seg. 2. svangeskapsforgiftning. 3. at jeg bare hadde stresset litt for mye. Var til ny kontroll lørdag og da var bl på tur ned. alle andre ting som feks urin så helt fint ut. men skal jo til kont hver onsdag nå,så er beroliget med det. jordmoren min sa at høyt blodtrykk ofte kom i slutten av svang. pga stress. men hun ba meg være obs på livet til den lille i magen, om jeg hadde vondt i hode og formen ellers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå