Gå til innhold

Jeg har mistet spiren min IGJEN

L-O-V-E&prinsen+spireimagen:)

Anbefalte innlegg

Er såå lei meg nå, har vært på ul for en time siden og der var hjerte ikke begynt å slå (var i uke 9), så må på utskraping i morgen tidlig..

Dette er 2 spiren jeg mister, (sist var jeg 3 mnd på vei)... Jeg og samber er fortvilet, og er redd det skal være noe galt med meg...

Vi må vente i 2 mnd før vi begynner å prøve igjen, og skulle på oppfølging på gynekologen min...

Hvorfor skjer dette med folk hvor barnet er såå ønsket?? Vi har hatt lyst på baby lenge nå, og selv føler jeg at jeg har gått gravid i 5mnd sammenhengende.. er jo det jeg har, men gir nesten opp!

Fortsetter under...

Uff så leit for dere begge to!!

Nå har du lov til å være ordentlig lei deg. Det er skummelt når det skjer for andre gang for da lurer man jo på om det er noe galt, og ikke var "uheldig".

Men du blir jo tydligvis raskt gravid. Dette skal nok gå bra.

Men vær forberedt på at du ikke automatisk mottar noe hjelp på Ullevål og hos legen din. Det er kun rutine med oppfølging når du har tre avbrutte svangerskap på rad. Har du en god lege vil vel denne følge deg opp.

Har ingen god lege, men en fantastisk gynekolog...

Når jeg satt der på kontoret hans etter ul, og tårene rant så sa han "jeg skal følge deg opp hele veien, dette skal gå bra, alle gode ting er tre"...

Var veldig godt å føle at man blir forstått, selv om han er mann..

gruer meg uansett til utskrapingen...:(

Annonse

Huff og huff. Jeg forstår så inderlig godt at du er lei deg, men du må ikke gi opp! Jeg er sikker på at dere skal få det til en dag. Det at du blir gravid er et godt utgangspunkt, og dere vil helt sikkert få den hjelpen dere trenger slik at dere lykkes til slutt. Jeg har en venninne som måtte gjennom tre SA'r og ble utredet, og de fant ut at hun produserte for lite progesteron under graviditeten. Derfor fikk hun dette tilført da hun ble gravid for fjerde gang, og for en måned siden fødte hun en velskapt datter.

Føler med deg, og ønsker dere alt godt!

Uff... Du må be om å bli utredet. Mest sannsynlig er det ikke deg det er noe i veien med, men babyen. Er det ikke levedyktig dør det..

Be om nær oppfølging neste gang du blir gravid.

Føler med deg. Det er grusomt å SA.

Masse klemmer fra meg

uff, trist å høre. ingen fortjener det,og i alle fall ikke to ganger. Jeg var på sykehuset på lørdag og fikk utskraping. Fysisk erdet ikke noe vondt eller ubehagelig. Har ikke hatt noen plager i etterkant heller. blør ikke engang. Selvfølgelig får man en psykisk reaksjon, men den får man uansett i en slik situasjon vil jeg tro.

Lykke til imorgen...... skal tenke på dere......

Fysj, livet skal ikke være så lett.

Jeg har også nylig hatt min andre MA,og er livredd for at det er noe feil med meg...Har snakket med flere leger som sier at det er helt naturlig, men det det hjelper ikke så mye.. Vi vil også veldig gjerne få det til - føles veldig urettferdig at alle andre blir gravide rett som det er. Min gynekolog fortalte at han ville sette med på en hormonkur neste gang jeg ble gravid. Han vil at jeg skal ta kontakt med ham med en gang jeg blir gravid neste gang for å sette meg på denne kuren. Jeg vet ikke hva denne kuren er, har du hørt om det, og evt. hva har du hørt? Jeg er villig til å gjøre det meste for at det skal gå neste gang.

Uansett må du ha MASSE lykke til neste gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...