L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Alle dere flinke spå damer spådde at jeg var gravid og at alt skulle gå bra... Mistet jo i slutten av juli også men dessverre i dag var jeg på ul, og hjerte har ikke begynt å slå og er i uke 9 så det burde det ha gjort.. er skikkelig langt nede både jeg og samboer... Skal på utskraping i morgen tidlig, gruer meg skikkelig. Ser noen av dere når vi blir gravide igjen?? Og evnt hvilket kjønn? Føler jeg har gått gravid i 5 mnd nå( Hilsen 160387 og min kjære 310883
Twig Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 uuf, neeeei ( var jo ikke slik det skulle gå da.. *trøsteklemmer* jeg føler du blir gravid igjen i desember-januar. men den gangen må du sette ned tempoet litt. jeg føler du er litt småstresset. får opp jente
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2006 Ja veldig trist=(( Tusen takk for spåing:) Dere andre jenter hva ser dere?=)
supermam5 Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 dette va trist å hørra altså...blir leie meg når någen oppleve dette her...såg på deg eg og å håbe d går greit..eg fekk opp graviditet på deg i februar men fekk opp gutt å isje jenta eg då
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2006 tusen takk supermam5:) Huff feb er lenge til:( men får bare smøre meg med tolmodighet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå