Gå til innhold

November: Noen som har født her ennå eller?


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Det begynner jo å nærme seg, så jeg ble litt nysgjerrig på om noen har tjuvstarta jeg?!

 

Eller er det noen som tror at det vil skje noe snart? Selv er jeg 35+0 i dag og det kjennes ikke ut som om noe er på gang med det første..

 

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inga tjuvstarting her nei. E no 36+2 me masse vonde kynnere.Men ingenting som tyder på at nokka e i gang nei. Håpe egentlig ho vente litt tell, for æ e litt treg å komme igang me den pakkinga til sykehusoppholdet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35+2 i dag, og hele dagen har jeg tenkt at denne ungen kommer aldri til å komme ut... hehe :) Begynner å bli litt smådesperat allerede for jeg har så vondt i ribbena!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke... Men inne på danske netbaby.dk, den gruppa jeg bruker mest, er det kommet to gutter nå. En som kom to mndr. for tidlig pga. vann i hodet; 1400g og en knappe fem uker før tid, 3000g. Den stor av dem er kommet hjem fra sykehuset og har det bra, den andre lille gutten må nok være der en god stund ennå...

 

Så vi skal være glad de små ikke har det alt for travelt med å hilse på oss ennå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei..... men for min del har knøttet kunne bare komme når som helst. Har hatt endel smertefulle kynnere i det siste, så i dag fant jeg ut at jeg skulle pakke baggen, sånn for sikkerhetens skyld. Ser for meg en ganske stresset pappa hvis det skjer nattestid, med pakking av bag både til meg og til 2 åringen vår som skal være hos tante når fødselen er i gang.... Men det blir vel ikke enda heller. Vasket rundt stua i går da, fikk noe sinnsykt vonde kynnere av det!! Håpe - håpe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda=) Kom hjem i dag. Skrev en forkortet versjon av historien i innlegg til Lykkelig32 hvis noen av dere har interesse for det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste historien din nå. Og gratulerer så mye!! Så rart at nå kan folk her inne på novemberklubben begynne å føde uten særlige komplikasjoner... Selv er jeg 35+3 i morgen.. blir litt svett av å tenke på hvordan det ville vært om jeg skulle føde i løpet av det neste døgnet...hehe:)

 

Synes du har valgt et veldig fint navn til jenta di:) Frøya kunne jenta mi også hett, men det blir nok ei lita Jenny her.. Om det ikke skulle vise seg å være en gutt plutselig da..hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg har :-) Lillegutt hadde det travelt og kom til oss den 27. septemer, han er mao tre uker idag!! Alt er fint og vi har vært hjemme siden fredag den 13 (!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også født! Skrevet en liten fødselshistorie lenger ned. Turboprinsen vår hadde det travelt gitt!Vi har vært hjemme siden søndag. Storkoser oss med gullet! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Anette!

 

Leste historien din, og det virket som om du hadde en flott fødselsopplevelse:) Men hva heter vindunderet da?

 

Kos deg masse med go`klumpen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk =)

 

Ja, det gikk fort og greit det der! Visste jo nesten ikke hva som skjedde før vi var på sykehuset! Selv om nevøen vår (han er 3 år) sa da vi parkerte på sykehuset: "du tante... jeg tror du må inn å skjære opp maven din".... he he, han hadde skjønt at den babyen måtte ut! Bare ikke heeelt hvordan! Han ble heldigvis tatt godt hånd om av snille jordmødre! Takk og pris for at det var rolig der! Hvis ikke hadde ikke sambo fått vært med på fødselen. Men det gikk jo kjapt da ;o)

 

Lillegull har fått navnet Sander! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...